18 Ιανουαρίου 2010

Οι Μονόλογοι ενός Blogger: H Αρχή


Με λένε Αλέξανδρο – τουλάχιστον έτσι λέω στο msn – στη πραγματικότητα, όμως, το όνομα μου είναι Χαράλαμπος. Πολλοί με ρωτάνε γιατί δε συστήνομαι με το πραγματικό μου όνομα. Μα τι ερώτηση είναι αυτή; Το ίδιο είναι το χριστιανικό Χαράλαμπος, με το αρχαιοπρεπές και ηρωικό Αλέξανδρος; Και Μπάμπης δηλαδή να το κάνω, πάλι τα ίδια σκατά θα είναι. Σα χασάπης από τη Βαρβάκειο θα φαίνομαι. Να μου πεις, όταν μετά θα πρέπει να βγω για ένα καφέ ή τελοσπάντων να γνωρίσω βρε αδερφέ κάποιον…θα συνεχίσω να λέγομαι Αλέξανδρος; Δε γίνεται! Κι όμως, με λίγη προσπάθεια γίνεσαι ένας ωραιότατος Αλέξανδρος-Χαράλαμπος και δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Στη τελική, ένα όνομα είναι απλά ένα όνομα…τίποτα παραπάνω…


Τα προβλήματα είναι για τους χαζούς ανθρώπους. Για τους έξυπνους, τα πάντα έχουν λύση. Κι εγώ είμαι σαφώς έξυπνος! Είμαι, όμως, και ευαίσθητος…πάρα πολύ. Αλήθεια λέω…γιατί πια κανείς δεν με πιστεύει. Γι’ αυτό άρχισα και το blogging. Ήταν μια διέξοδος να βγάλω κάποια πράγματα που με έκαιγαν προς τα έξω. Διάβαζα καιρό πριν μερικά Blogs και λέω…γιατί όχι κι εγώ; Έχω να πω τόσα πράγματα. Ενδιαφέροντα έχω…γνώμη μπορώ εύκολα να σχηματίσω για πολλά πράγματα…γιατί όχι κι εγώ.


Πολλά καλά αρχίζουν από ένα αίσθημα ζήλειας. Όχι της κακώς εννοούμενης…όχι…αυτή δεν μου ταιριάζει, γιατί είμαι και σεμνό παιδί. Για ταπεινό δεν ξέρω…ήταν και της μόδας κάποτε αυτό…αλλά όχι….ταπεινό όχι! Έλεγα, λοιπόν, ότι όλα άρχισαν από ένα αίσθημα γόνιμης ζήλειας. Έβλεπα μερικούς τρανούς bloggers να κεντάνε με κείμενα αριστουργήματα και λέω…θα δημιουργήσω κι εγώ τα δικά μου αριστουργήματα. Σιγά τις μεγάλες διάνοιες που είναι αυτοί, για να μη μπορώ κι εγώ να το κάνω. Και κάπως έτσι, κουτσά στραβά, μη γνωρίζοντας ούτε τα html, ούτε τα embed και τα rss…κατάφερα να ανοίξω ένα μάλλον απλό και άκομψο Blog…ενάντια στη κομψότητα που με διακρίνει.


Στην αρχή, βέβαια, δεν με διάβαζε κανένας. Οπότε λέω έτσι μου είσαι; Το έκανα επάγγελμα. Σε όσα Blogs διάβαζα…δώστου κι ένα σχόλιο. Δημόσιες σχέσεις λένε κάποιοι ότι είναι αυτό. Χαζομάρες…ο σκοπός αγιάζει τα μέσα λέω εγώ. Και στη περίπτωση μου, έπρεπε πάση θυσία να αυξήσω την αναγνωσιμότητα μου. Είχα τόσα να πω…και έπρεπε τόσοι να με ακούσουν! Τρόποι πολλοί, αλλά εγώ…ο φτωχός πλην τίμιος blogger…δεν ήθελα να κάνω εκπτώσεις στη ποιότητα των κειμένων μου. Θα μπορούσα να γέμιζα το Blog με γυμνές φωτογραφίες από ωραία μοντέλα ή από τεκνά…όχι…αυτό ποτέ δεν θα το έκανα…γιατί έχω και ένα επίπεδο. Οπότε αναλώθηκα στο παιχνίδι των δημοσίων σχέσεων.


Και κάπως έτσι άρχισε να αυξάνει η αναγνωσιμότητα μου…και κάπως έτσι μπήκα στο Blogging

35 σχόλια:

  1. Τo γράψιμο είναι το πιο δυνατό αφροδισιακό, querido. Όποιο και να είναι το όνομά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάτι μού θυμίζει όλο αυτό. χμ. και πάλι χμ. καλησπέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ πάλι ήξερα έναν μπλόγκερ που ενώ τον έλεγαν Βαγγέλα συστηνόταν διαδικτυακά ως Άγγελος και είχε και το θράσος να το κάνει και όταν έβγαινε για καφέ για να ψωνιστεί με άλλους μπλόγκερς που ήταν η μοναδική του ασχολία. οπότε τα του Αλεξάνδρου είναι πταίσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και καλά έκανες - και, απ' όσο μπορώ να κρίνω - έχεις πολύ δυνατή πένα. όσο για τις δημόσιες σχέσεις, δεν υπάρχει και άλλος τρόπος να ξεκινήσεις.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα κάνουν καλά οι δημόσιες σχέσεις, άμα ψάχνεις αναγνωσιμότητα θα την βρεις σίγουρα! Όλοι κάπως έτσι αρχίσαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Apos: Θα τα ξαναπείς με τον Αλέξανδρο-Χαράλαμπο...αλλά νομίζω ότι θα συμφωνήσει μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Μικρός Ναυτίλος: Νομίζω ότι στους προσεχείς μονολόγους όλοι θα βρούμε ένα κομμάτι του εαυτού μας μέσα. Αυτός είναι και ο σκοπός αυτού το project!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μahler: Ο πρώτος μονόλογος θίγει περίπου το θέμα που αναφέρεσαι. Όχι βέβαια την περίπτωση. Θα δεις..νομίζω ότι σαν ιδέα έχουν κάτι να πουν αυτοί οι μονόλογοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Scatterbrain: Να τονίσω ότι οι μονόλογοι στα πλαίσια αυτής της στήλης δεν είναι προσωπικά κείμενα. Είναι κείμενα καθαρής μυθοπλασίας. Σε σημεία θα μπορείς να βρεις και εμένα, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είμαι ο Αλέξανδρος-Χαράλαμπος.

    Και σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ηφαιστίωνας: Δεν αρνούμαι την αξία της αναγνωσιμότητας. Ποτέ δεν θα υπάρξω τόσο υπεράνω. Έτσι κι αλλιώς το γράφω και στο τίτλο των σχολίων...."Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;"...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περιμένω να δω και τους υπόλοιπους μονολόγους, συμφωνώ με Ναυτιλο, όλοι θα βρούμε κομμάτια του εγώ μας σε αυτούς. Χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναι!
    αλλά και ένα τεκνό που και πού δεν θα μας χαλαγε!
    Εγώ πάντως θα σε λέω Zero, σου πάει περισσότερο..άσε που υποπτεύομαι ότι σου κάνει ωραία γάμπα! :p
    Εν αναμονή των επομένων μονολόγων!
    Φιλίιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;"

    Άντε τώρα να θυμηθώ τι ήθελα να γράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δώστου! ξεμπρόστιασε το μέσο-blogger-αλέξανδρο-μπάμπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α) Σας ρωτήσαμε εμείς πως μπήκατε στο Blogging; Τι σας κάνει να πιστεύετε πως μας ενδιαφέρει;

    Β) Και τώρα που αυξήθηκε η αναγνωσιμότητά σας, τι; Θα βάλετε και διαφημίσεις;

    Γ) Εμείς πάντως στο χωριό μου, αυτό με τις επισκέψεις του τύπου "ήρθα-έλα-κι-εσύ" το λέμε "αλλαξοκωλιές".

    Δ) Δεν έχει "Δ"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Next Day: Να ξεκαθαρίσω ακόμη μια φορά ότι οι μονόλογοι αυτοί δεν είναι προσωπικά κείμενα. Μη παρεξηγηθώ καμιά μέρα...χαχαχα!!!

    Τεκνό; Αππαπαπαπα...ντροπή σας. Εμείς είμαστε Blog της ποιότητας και της διανόησης! Γκχμμμμ....καλά...λέμε καμιά μαλακία να περάσει η ώρα! Χαχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Pink Fish: Θα έρθουν και οι επόμενοι ανά τακτά διαστήματα. Τώρα αν θα δείτε μέσα σε αυτούς κομμάτια σας, δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Mamma: Εεεε μα! Εγώ πάντως μουγκοΘόδωρο ψυχο-τέτοιο τελοσπάντων...δεν θα τον ήθελα...χαχχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Προφυλακτικό: Λες να το δω καταγγελία τύπου και να το γυρίσω στη Τατιάνα; Χαχαχαχα!!! Να δώσω κάνα μονόλογο να γράφει και η Soula! Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Spy:

    Α) Είπα εγώ ότι σας ενδιαφέρει; Χίλια συγνώμη σας εύχομαι...παρανόησις

    Β) Όχι...θα κλειστώ σε κάνα ντουλάπι...για να την αυξήσω κι άλλο! Εν ανάγκη παντρεύομαι βρε αδερφέ!

    Γ) Κι εμείς στο χωριό μου έτσι το λέμε...από που είστε αγαπητέ;

    Δ) Το τρία πάντως είναι πιο χριστιανικό...τσάμπα βάλατε και τέταρτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ωραία και τώρα που έχεις κόσμο και λαό πάμε και στο άρτος και θεαμα. που είναι τα μοντέλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Wilma: Και εσύ δηλαδή; Αμάν! Τελικά μόνο το σεξ πουλάει...ΤΕΛΟΣ!!! Εεεεε όχι...δεν θα θυσιαστώ σε ένα παιχνίδι εμπορικότητας και σε ένα γάμο σκοπιμότητα...άσχετο...αλλά μου άρεσε!!! Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λύσιαξες κι εσυ Μπάμπη-Αλέξανδρε να γίνεις φεημους! Και τώρα τι κατάλαβες? Μα κάτι άνθρωποι και οι εμμονές τους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κάτι ήξερα που ξεκίνησα ανάποδα,7 μήνες πέταγα τη μυρωδιά μου σα γάτος...
    Κακά τα ψέματα, όλοι θέλουμε την αναγνωσιμότητα και το σχόλιο,αλλιώς θα γράφαμε με κλειστά τα σχόλια..
    Καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χαιρομαι που τα γραφεις αυτα
    καπως ετσι αρχισαμε ολοι
    αλεξανδρε η χαραλαμπε η τασο η νικο
    δεν εχει σημασια
    σηαμσια εχει οτι στα blogs υπαρχει η ποιηση της ζωης
    Ασε το μσν και συνεχισε στα μπλογκς
    στο μσν
    ειναι οι γνωστες ατακες οι κλασσικες ξερεις
    εφω ειναι η ψυχη των ανθρωπων
    εχω γελασει και εχω κλαψει διαβαζοντας
    υπαρχει μια ενεργια
    οταν γραφεις και διαβαζεις
    νιωθεις οτι ζεις
    ισως καποια στιγμη θα χε αξια να γνωριστουμε ολοι μας
    ξερεις να γινει ενα open party

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τώρα, από τον αλέξανδρο της πρώτης παραγράφου πώς φτάσαμε στο μπλογκ, μόνο ο συντάκτης το γνωρίζει...
    όπως και να ΄χει, εγώ χαίρομαι που έχεις το μπλογκάκι σου ανηψάκο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @aswtosgios
    "σηαμσια εχει οτι στα blogs υπαρχει η ποιηση της ζωης"

    αχ τι ονειροπόλος και αφελής (με την καλή έννοια) είσαι.

    Ποιά ποίηση βρε καρδιά μου? ξέρεις πόσοι μπλόγκερς το χρησιμοποιούν αποκλειστικά για προσέλκυση κρέατος με επί τούτου "ευαίσθητα" γραπτά???
    Η ίδια μαλακία που υπάρχει στο msn υπάρχει και στα μπλόγκ, με την διαφορά πως στα μπλόγκ μπορεί και καλύπτετε διότι το εκάστοτε γραπτό (της ανάρτησης) δεν γράφετε εν θερμώ όπως μια συνομιλία στο msn.

    Όσο για τις μεταξύ μας συναντήσεις, κάποιοι όταν είχαμε αρχίσει με εντελώς αθώο μυαλό να τις κάνουμε προ ετών, πέσαμε από τα σύννεφα όταν συνειδητοποιήσαμε πως διάφορα λιγούρια τις χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά ως ψωνιστήρι βγάζοντας μετά τα άπλυτα των σεξουαλικών τους συνευρέσεων στην φόρα, όπως ποιος την είχε μεγάλη και ποιος όχι, ποιος γούσταρε τα χύσια στην μάπα και πάει λέγοντας. Υπήρξε δε μπλόγκερ που είχε το θράσος να μου πεί ότι θα έπρεπε να κάνει ιδικό μπλόγκρολ με όσους έχει παρθεί.

    Και δε στο λέω για κάποιον άλλο λόγο αλλά για να μην βρεθείς να τραβάς τα μαλλιά σου στο μέλλον έτσι ρομαντικά που το βλέπεις το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Φούλη: Όλοι κάπως έτσι αρχίσαμε. Πρώτα διαβάζαμε διακριτικά και μετά είπαμε να κάνουμε το ντου μας. Θα δεις στη συνέχεια...το παιδί έχει πολλά να μας πει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Άσωτος: Σε βρίσκω εξαιρετικά μεροληπτικό. Στα blogs βρίσκεται ό,τι υπάρχει και έξω...από ποίηση και Μέγαρο...μέχρι Άρλεκιν και Μπουρδέλα!

    "στα blogs υπαρχει η ποιηση της ζωης"

    Διαφωνώ κάθετα...ίσως απλά υπάρχει ΚΑΙ αυτό!!!

    Το θέμα της γνωριμίας είναι άλλο...και πάλι εξαρτάται από τα κίνητρα της γνωριμίας και την ιδιοσυγκρασία του ανθρώπου. Το Blogging αλλάζει μετά τη γνωριμία...αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Όχι ότι χειροτερεύει, αλλά σίγουρα επηρρεάζεται...μπορεί και προς το καλύτερο!!

    Ο Mahler σου δίνει κάποια παραδείγματα. Σαφώς δεν είναι όλα έτσι...γενικά τείνω να έχω πολύ καλές εντυπώσεις από τους Bloggers που γνώρισα. Έκανα μερικές πολύ καλές φιλίες. Και δεν τις χαλαλίζω με τίποτα. Και ευλογώ το blogging που μου έφερε κάποιους ανθρώπους στη ζωή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @US: Θα δεις στο μέλλον. Ο Αλέξανδρος-Μπάμπης...έχει πολλά να μας πει! Κι εγώ χαίρομαι που γύρισες...αν κσι στο έλεγα....χαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εγώ ήθελα να γράψω: Αφήστε τον Ευ(αγγελο) ήσυχο κωλόπαιδα. Αμάν. Αλλά είδα οτι ο γατούλης τον ξαναπέρασε γενιές δεκατέσσερις και είπα να σωπάσω!

    Να κάνουμε το πάρτυ που λέει ο Άσωτος!!! Πολύ μου άρεσε η ιδέα!!

    Υ.Γ. Α ναι. O Spy έγραψε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Cinderella: Μωρέ ποιος μιλάει για τον Ευάγγελο; Δεν τον ξέρω καν τον άνθρωπο...θα του έκανα και post; Είσαι με τα καλά σου;

    Τι έγινε κοπελιά...θες και blogoσυνάντηση; Εμείς δεν σου φτάνουμε; Ευκαιρία να κάνεις προώθηση το blog σου θες...παραδέξου το!

    Υ.Γ. Ο Spy - όπως κι όλοι μας - εξ ορισμού γράφει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @cinderella
    και λίγα έγραψα γιατί απλά σεβάστηκα το μπλόγκ της γριάς φιλενάδας μας χαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Μahler: Να σαι καλά...και εγώ σε αγαπάω...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;