4 Μαΐου 2012

Τσιτάτα


Την αμαρτία μου θα την πω… εγώ χαμπάρι δεν πήρα από τις πρώτες (sic) φετινές εκλογές (…για τις επόμενες θα σου πω οσονούπω)! Μόνη μου παρηγοριά αυτές οι λατρεμένες φατσούλες που έχουν πλημμυρίσει το διαδίκτυο με μότο και τσιτάτα που μπορούν να σε κάνουν να λυθείς από τα γέλια (πόσα ‘καθαρά’ λεφτά θα έχουν βγάλει τα Portal από τους φιλόδοξους πολιτικούς)!

Σου έχω εδώ, για λαγνοεκλογικούς και μόνο λόγους μερικά από τα best of

Χρήστος Πρωτόπαπας (ΠΑΣΟΚ): «Η εμπιστοσύνη στο ΠΑΣΟΚ είναι πράξη ευθύνης».
…ή αλλιώς δεν καταλαβαίνω Χριστό και συνεχίζω να λέω την κασέτα του χτες!

Χαϊδούλα Πράντζου-Καφφέ (ΝΔ): «Αποφάσισα να βάλω υποψηφιότητα με τη Νέα Δημοκρατία στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές επειδή είμαι πολύ θυμωμένη»
…και σου έχω πει Γιαννάκη να μη θυμώνεις… είδες που μπορείς να καταλήξεις… στην αυλή του Σαμαρά;

Καλλιρόη Παυλέα (ΠΑΣΟΚ): «Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε ότι τα ζώα έχουν κι αυτά ανάγκη της βοηθείας μας»
…τι να σχολιάσω! Εκτός αν έχει κάποια δεύτερη ανάγνωση η δήλωση!

Μανώλης Μαυρομάτης (ΝΔ): «Γιατί ο Πολιτισμός γεννήθηκε και μεγαλούργησε στην Ελλάδα»
…και σου είπα να μη βλέπεις πολύ Μουτσάτου!!

Διονύσης Παπαδόγγονας (ΝΔ): «Μην ακούτε τις σειρήνες της πολυπολιτισμικότητας, της ύποπτης πολυθρησκευτικότητας και της χωρίς όρια παγκοσμιοποίησης»
…αυτός γιατί δεν είναι στο ΚΚΕ είπαμε; Ααα συγνώμη ξεχνάω πόσο συγγενής είναι η λαϊκή Δεξιά…

Θάλεια Χούντα (ΛΑΟΣ): «… έχω τηλεοπτική εκπομπή στο “ΤΗΛΕΑΣΤΥ” και έχω εργαστεί και στο ραδιόφωνο»
…κι αυτά μόνο φτάνουν για να είσαι στο ψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ…ααα και με όνομα βαρύ σαν ιστορία!

Άννα Νταλάρα (ΠΑΣΟΚ): «Γιατί δεν παίζω με την ψήφο σας»
…πρόστυχη γυναίκα… με τι δικό μας θέλεις να παίξεις;

Γιάννης Μαμουζέλος (ΣΥΡΙΖΑ): «Ελάτε, ρε παιδιά, να οργανωθούμε, να φτιάξουμε επιτέλους μια –αριστερή– Κυβέρνηση της προκοπής!»
…πόσα εκατοστά εσύ είπαμε βάζεις την μπεσαμέλ στο παστίτσιο;

Χαράλαμπος Σαββίδης (Δράση-Φιλελεύθερη Συμμαχία): «το κράτος σε αυστηρή δίαιτα για να χάσει όλα τα περιττά λίπη»
…αδερφή κυκλωμάτων και γυμναστηρίου πάνε να μου το κάνουν το Κράτος!

Λιάνα Κανέλη (ΚΚΕ): «Κάνε το άλμα, ψήφισε ΚΚΕ»
…κάνε ένα άλμα… τώρα για μετά… μπορείς να χαρείς το κενό… άλλοι πληρώνουν για το bungee jumping!

9 σχόλια:

  1. Χαϊδούλα Πράντζου-Καφφέ; Πεθαίνω! που βάζει υποψηφιότητα η φαρμακοποιός (γιατί εκείνες διαθέτουν τέτοια ονοματεπώνυμα) να τηνε σταυρώσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριακή του Παραλυτου μεθαύριο,θα κάνουμε το θαύμα;για να δούμε θα δώσουμε τις πατερίτσες που μας επέβαλαν να τις χρησιμοποιήσουν αυτοί;
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας, δεν νομίζω μια κοινωνία που έχει πάρει αγκαλιά τις δικές της πατερίτσες...που πόνεσε και πάσχισε για να τις κρατήσει...να το καταφέρει... ;-)

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ Θάλεια Χούντα...ένα όνομα, μια ιστορία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαι σκέψου και πόσο τυχερός ήσουν που δεν τους άκουσες όλους αυτούς LIVE.

    Σου έχω όμως λυτρωτικά νέα. Η Παρθένα Φουντουκίδου είναι και πάλι υποψηφία! Ιδού και το διάγγελμά της
    http://www.youtube.com/watch?v=eB_q4TxcrRY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρθένα....Φουντουκίδου....αν γινόντουσαν αύριο εκλογές...εγώ αυτή θα ψήφιζα...χαχαχαχα!!!

      Διαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;