7 Ιουλίου 2011

Συστημένο


Dear Jared (et al),


Πέρσι είχα πάει στην Άνω Γαστούνη. Fabulous προορισμός που θα λένε και στην πατρίδα σου, τη Λουιζιάνα. Το τι κοψίδια, το τι γλυκά του ταψιού, το τι απλωμένο τραχανά… άλλο να σου λέω κι άλλο να το βλέπεις! Κατά τα γνωστά, γιαγιά με τσεμπέρι σε υποδέχεται και σε ρωτάει ‘τίνος είσαι’. Που Μνημόνιο η γιαγιά δεν ξέρει τι πάει να πει, μόνο όσα της λένε από το Mega. Για Μεσοπρόθεσμο, ούτε λόγος! Που να καταλάβεις εσύ Jared μου, καθώς τις μόνες λέξεις που γνωρίζεις στα ελληνικά είναι το ‘σας αγαπάω’ και το ‘μαλάκας’… το πρώτο άγνωστο γιατί!


Στη Γαστούνη που λες είχα πάει σε ένα εξαίσιο πανηγύρι. Και ποιος δεν πέρασε να δεις… τι Φιλιώ Πυργάκη, τι Νίκος Μάγκας με τη Τζούλι και το κλαρίνο του, τι Έφη Θώδη. Το καλό δε στο αφήνω για το τέλος! Special guest εμφάνιση, η Πάολα!! Είπε το Ψεύτικα και κούναγε πέρα δώθε το κεφάλι σαν το παρλιακό, αλλά εμένα προσωπικά δεν με χάλασε, γιατί στη τέταρτη δεξιά στροφή να σου έφυγε μια τρέσα από το μαλλί και τώρα την έχω ενθύμιο μαζί με την τούφα της μάνας μου από τότε που είχε πάθει ιλαρά μικρή.


Εχθές, λοιπόν, που ήρθα στη συναυλία (sic) σου, μου ήρθε μεμιάς η σύγκριση με τη Γαστούνη (την Άνω, μη ξεχνιόμαστε!). Κόσμο πάνω κάτω τον ίδιο είχατε αριθμητικά, αλλά σε σένα ομολογουμένως τόσο 15χρονο δεν είχα ξαναδεί. Αφού αν είχα μαζί μου τις κάρτες για τα ιδιαίτερα, χρυσές δουλειές θα έκανα, αλλά φευ. Στα θέματα σίτισης, το χύμα κοκκινέλι έτρωγε ολοσχερώς τη ‘μυθική’ μπύρα με γεύση κλούβιου αυγού που σέρβιρες, με την οποία και κάποιος fan σου με έλουσε πατόκορφα. Τώρα αν ήταν στην αγανάκτηση ή τον ενθουσιασμό του, θα σε γελάσω.


Θέλω όμως, να επικεντρωθώ στο μουσικό κομμάτι, το οποίο ήτο η αχίλλειος πτέρνα σου. Βρε αγόρι μου, βρε καμάρι μου, βρε μαλάκα, βρε βόιδι όρθιο, βρε ζωντόβολο, βρε junkie του κατακερατά… είθισται στις συναυλίες ο τραγουδιάρης να τραγουδάει και όχι να το παίζει λοχαγός σε στρατιωτικές επιδείξεις ή Χατζηνικολάου στο δελτίο των 8. Επίσης βρε αρχιμαλάκα, αν ήθελα να ακούσω τα μισά σου τραγούδια acoustic, θα πήγαινε σε μια παραλία με φιλαράκια και θα τραγούδαγα, γαμώ το Letterman σου γαμώ. Που η Πάολα βρε καριόλη, καλύτερα πατάει πάνω στο ‘Κουβέντα στη Κουβέντα’.


Μη μου κακιώνεις μάτια μου, αλλά για να φύγω ευχαριστημένος με τα 40 ευρώ που έδωσα, έπρεπε τελικά στο τέλος να μου κάτσεις κιόλας! Δεν βγαίνω μάτια μου, δεν βγαίνω…


Με εκτίμηση


Μηδενικός

16 σχόλια:

  1. τελικα σου αρεσε δηλαδη?με κονφουζαρεις ρε ζερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου λέει "πού να πάμε για αρπαχτή;" "Ελλάδα, σταθερή αξία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα, χα τέλειο. Καλά τα 40 τα δίνεις για να δεις τη φατσούλα του που για να τη δεις σε χωριό πρέπει να είναι μήνας Αύγουστος και κάποιος τουρίστας να έχει χάσει το δρόμο του μετά τη νυχτερινή κρεπάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν είναι από μια τόσο μάπα συναυλία να βγαίνει τέτοιο έξοχο post, να στα δώσω εγώ τα €40!

    (Πάω να ακούσω Φιλιώ Πυργάκη VS Πάολα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω,τώρα τελευταία μιλάμαι δεν σε αναγνωρίζω, που πήγε η πχότητα σου,που η ευγένεια το ήθος;; έμπλεξες με κακές παρέες δεν εξηγείτε, και μιας σαν νταλικέρης,φτου σου μανίτσα μου βρωμόστομα....
    Άλλο δε μένει να ακούσω στο MixPod σου το νινί με τη γνωστή φίρμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Του το πρότεινες; (να σου κάτσει ντε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ούτε μάτι δεν πήραμε...βλέπεις ο τσίπης ο Φοίβος ούτε ένα videowall δεν έβαλε....επίσης όπως είπε και μια φίλη, αλλού κι αλλού γδύνεται...μόνο εδώ βρήκε να βάλει ράσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου Aizen σε πιο σημείο κατάλαβες ότι μου άρεσε; Αρπαχτή από τις λίγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηφαιστιωνά μου...και πιο χάλια από το χάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mamma ευτυχώς που υπάρχουν και καλλιτέχνες που δεν το κάνουν (βλ. εσχάτως U2).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα Bocklin μου, αυτό είναι το θέμα. Αν βλέπαμε και τη φάτσα του σε κάνα videowall θα λέγαμε πάει στο διάολο. Αλλά έτσι όπως έγινε πιο πιθανόν να έβλεπα ξέμπαρκο σκανδιναβό στη Γαστούνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Apos να ψάξεις μιξάρισμα Πάολα με Νίκο Μάγκα. Τι πάει να πει δεν το βρίσκεις; Άντε...τι κάθεσαι; Δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φούλη μου, ευγενής μπορεί να είμαι, αλλά δεν είμαι και μαλάκας! Είπαμε! Στο mixpod μου (αν είχα) θα έβαζα στανταράκι λίγο παλιά Πέγκυ Ζήνα...ξέρεις...ειδική μνεία στα Κλασσικά!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Turigr ήτο το στεφάνι παραδίπλα...μη με εκθέτετε ανεπανόρθωτα...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θεά η φίλη με την ατάκα Giorgio μου...Προσκυνώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;