4 Ιουλίου 2011

Salt

Η γεύση του αλατιού πάνω στην ανθρώπινη επιδερμίδα είναι το ίδιο διεγερτική με ένα ζευγάρι σαρκώδη χείλη που σου μιλούν πρόστυχα. Πιπεράτη αλλά και δροσερή, ιδρωμένη αλλά και ευωδιαστή, οικεία αλλά και εξωτική. Τελικά, ο έρωτας το καλοκαίρι έχει πάντα κάτι το διαφορετικό.

Πίσω σε ένα δωμάτιο, ενοικιαζόμενο κατά προτίμηση, απόγευμα, μετά από μια αμετροεπή έκθεση στον ήλιο, το θαλασσινό νερό και το λάδι να αναδεικνύει κάθε πτυχή του σώματος. Το απογευματινό αεράκι σε ένα νησί να παλεύει με τις λευκές δαντελένιες κουρτίνες. Κίνηση πρώτη και θεμελιακή να φιληθείς πίσω από την πόρτα που κλείνει. Ρούχα πολλά να βγάλεις δεν υπάρχουν. Το καλοκαίρι βλέπεις προνοεί ακόμα και σε αυτό. Κίνηση δεύτερη να κυλιστείς χωρίς πολύ σκέψη στα αφράτα κλινοσκεπάσματα, αδιαφορώντας για την άμμο που θα τα μαγαρίσει. Σε ένα σεντόνι που θα μαγαριστεί κατ’ εξακολούθηση από ιδρώτα και σπέρμα, τι κακό μπορεί να κάνει λίγη άμμος;

Το πρώτο ξέπλυμα μετά τη θαλασσινή αύρα γίνεται πάντα με ιδρώτα, σάλιο και μια γλώσσα που κάνει όλη την δουλειά. Μια κοιλιά που πάλλεται συγχρονισμένα, σχεδόν μελωδικά, πάνω σε μια άλλη κοιλιά και την άκρη μιας πλάτης, εκεί που συναντάει την αρχή των γλουτών. Φιλιά από χείλη που πρέπει να μουλιάσουν το ένα στο άλλο για να γλιτώσουν την αφυδάτωση. Το σώμα μόνο τότε ταλαντεύεται στις κινήσεις των κυμάτων που κάθε πρωί παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα. Τήρηση της φύσης κατά γράμμα…

Ο ήλιος κάθε πρωί που ανατέλλει είναι διαφορετικός. Και ως Έλληνας, που καθημερινά γνωρίζει και άλλο ήλιο… άλλο Θεό… είμαι πιστός οπαδός του πολυθεϊσμού. Προσκυνητής του ήλιου, του θαλασσινού νερού, της αρμύρας, του έρωτα, της καύλας, της φιλίας! Πάντα μα πάντα, όμως, προσκυνητής

17 σχόλια:

  1. Θεέ μου, τι φωτογραφία. Και κείμενο.
    Τι να πω πρώτα. Θεσπέσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ που τώρα θέλω να αρχίσω να γράφω καφρίλες είμαι κακός ε?Εντάξει δεν γράφω κάτι....θα στα πω από κοντά...:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πλάκα μου κάνεις πρωί πρωί;;;;
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρομαντικό!!

    Gi...orgio
    Καλά και δεν έγραψες καφρίλες.... θα σε έπαιρνα με τα κουβαδάκια άμμο...
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή και η επικαιρότητα με την οποία ασχολήθηκες τόσο καιρό, αλλά σαν το έρωτα και το καλοκαιράκι τίποτα, ε; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. it rings certain bells, που λένε και στα Τ.Κ.
    (γουάαααου, για το κείμενο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ΦΟΥΛΗ Αισθησιακό μπορεί...ρομαντικό δε νομίζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Gi...orgio
    Άλλο ήθελα να πω, αλλά σεβάστηκα!!
    κάτι στο πολύ αισθησιακό,τες πα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Μηδενικέ! Από τα ωραιότερα κείμενα που έχω διαβάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ζήτω το καλοκαίρι!!
    θα συμφωνήσω με τον turigr
    άντε σου εύχομαι να καλοπεράσεις ένα απίστευτο summer of love

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ όλους θερμά και χαίρομαι που σας άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Φούλη και Giorgio: Καλέ τι ρομαντικό και κουραξέξαλα; Τσόντα με υπόθεση είναι...χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κουραφέξαλα αγάπη μου κουραφέξαλα...
    εγώ δεν το είπα για να μην υποβιβάσω το ιματς του μπλογκ σου, το ένιωσα ότι ήταν καρατσόντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ Φούλη μου...με έχεις κόψει για παρεξηγιάρη; Χαχαχα!! Μιλάμε ελεύθερα...και αποδομούμε image εδώ πέρα...δεν τα χτίζουμε!!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εμένα πάντως με κολάζει το κείμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε καλό δρόμο βρίσκεσαι τότε Ιθάκη-man μου!!!

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;