23 Νοεμβρίου 2011

Spitting


Δεν έχω χειρότερο από το να πρέπει να ξυπνήσω το πρωί με το ζόρι, να φάω κρύο γάλα με corn flakes στο πόδι, να πω δυο γρήγορες κουβέντες με τη πρώην συνάδελφο που μου λείπει στο gtalk, να ντύνομαι ταυτόχρονα όσο καλύτερα μπορώ, να βγαίνω να πάρω το ποδήλατο για να πάω δουλειά… και ο γαμημένος καιρός να είναι βροχερός. Ξέρεις, όχι βροχή κανονική, αλλά εκείνη που σε φτύνει ο Θεός για όλες τις αμαρτίες που έχεις κάνει… κι έχω κάνει και μπόλικες!

Είμαι πεπεισμένος πλέον ότι ο αγγλικός καιρός είναι μια καλά οργανωμένη παγκόσμια συνωμοσία υπέρ της χρήσης των φακών επαφής έναντι των αναμφισβήτητα εύκολων στη χρήση γυαλιών οράσεως. Δεν μπορεί κάθε φορά που οδηγώ και βρέχει, να τα βλέπω όλα όπως ακριβώς τα έβλεπε η Αλίκη Βουγιουκλάκη πριν τρακάρει με το αυτοκίνητο, άκουγε φωνές, και τελικά χειρουργήθηκε από τον μπεκρή Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Σε μια καλύτερη διανομή είναι λες και είμαι σε όνειρο ταινίας του Δαλιανίδη, το χορευτικό από τους γύρω μου μόνο λείπει.

Σημειωτέον σε όλα αυτά είναι πως αρνούμαι πεισματικά να πάρω ομπρέλα, γιατί δεν θα το παίξω και ζογκλέρ, στο ένα χέρι το τιμόνι και στο άλλο το ομπρέλι! Προς το παρόν, λοιπόν, διασκεδάζω το ‘φτύσιμο’ σε μια χωρά που είναι μονίμως υγρή… μόνο στον καιρό!

11 σχόλια:

  1. 1. Anorak δεεεν...?

    2. Μπόλικες? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!!:Ρ

    3. Μήπως θέλει να σου πει ότι ήρθε η ώρα να (ξανα)γυρίσεις τους φακούς επαφής...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Τόσο χάλια ε; Σήμερα έρχονται δυο ξαδέρφες μου.. θα τους πω για τον καιρό.. δεν νομίζω να χαρούν ιδιαίτερα..

    @Gi...orgio anorak τι είναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα αδιάβροχο θα ήταν μία καλή λύση όπως είπε και ο Gi...orgio.

    Αν εξαιρέσεις το βροχερό καιρό, δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο παραπονιέσαι! Τα υπόλοιπα μου φαίνονται ιδιαιτέρως ευχάριστα!

    Να κι ένα δωράκι!

    http://www.youtube.com/watch?v=szkTm4-GLfE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως άκουσα πρόσφατα σε μια ταινία, τα σύννεφα φτιάχτηκαν για να κρύβεται ο θεός και να μην βλέπει τις αμαρτίες μας. Λες;

    Αυτό με τη Βουγιουκλάκη και τον μπεκρή Παπαμιχαήλ, αντί να εμπνεύσει τον Λάνθιμο, ενέπνευσε τελικά τους δημιουργούς του ΕΣΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απορία γιατί δε τρως τα κορν φλεηκς με ζεστό γαλα? ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Giorgio...anora...τι; Για ποιον με περάσατε;

    Σιγά μη ντρέπομαι...τι φοράω...μίνι σε παρέλαση; χαχαχα!!!

    Προς το παρόν...λέω να αντισταθώ...δεν θα του περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ηφαιστίωνα μου, αδιάβροχο λέει αν έχω, που δεν έχω ακόμα. Παραδόξως πρέπει να ομολογήσω, όπως με πληροφορούν όλοι, ότι ο καιρός που μου έχει κάνει μέχρι τώρα είναι εξαιρετικά καλός για τα δεδομένα της Αγγλίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dimosthenis να αφήσετε την γνωστή σας προβοκατόρικη διάθεση αγαπητέ...άντε...ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Apos μου, ασχέτως ότι δεν πιστεύω στο Θεό, αν ίσχυε δεν θα έπρεπε να βλέπουμε αχτίδα φωτός ως ανθρωπότητα...χαχα!!

    Ο Λοβέρδος το ξέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσωτε, δεν βγαίνω μάνα μου να ζεσταίνω γάλα το πρωί με τη ψυχή στο στόμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οπότε να πάρεις! Έχω στείλει δυο ξαδέρφες εκεί για 5 μέρες, αν ακούσεις τίποτα για δυο Καρπενησιώτισσες να τρέξεις, δικές μου θα ναι!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;