18 Αυγούστου 2011

Μύγδαλα

Φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, εκτίμησα τις διακοπές. Τις είχα ανάγκη τόσο μα τόσο πολύ που μου φάνηκαν εξαιρετικά λίγες σαν μέρες. Όχι ότι δεν ήταν κιόλας, αλλά σε αυτή τη ζωή δεν πρέπει να παραπονιέσαι. Είδες τι έπαθε ο Καραμανλής. Παραπονιόταν που δεν είχε χρόνο για ξεκούραση και κινδυνεύει από το πολύ παράπονο να ξαναβγεί ‘καταλληλότερος’.


Για μια μέρα, λοιπόν, επιστρέψαμε στα γνώριμα εδάφη, που μεταξύ μας τώρα δεν είναι και τόσο γνώριμα, γιατί αν στη δουλειά είσαι μόνος σε έναν ολόκληρο όροφο… το λες και πίκρα. Τώρα κατανοώ πλήρως τα λόγια της Έφη Σαρρή ‘θα κοιτάς το ταβάνι, τι μπορεί να σου κάνει!’ (όπα αρχίσαμε και με ποιότητα). Τίποτα δεν μπορεί να σου κάνει αγαπητέ μου αναγνώστη. Γιατί ως γνωστόν με το ταβάνι δεν συνδιαλέγεσαι. Εκτός αν το καταφέρεις βέβαια, αλλά τότε δεν θα είσαι εργαζόμενος, αλλά ένας ωραιότατος τρόφιμος.


Στη δουλειά, λοιπόν, ο χρόνος είναι σχετικός. Που και σκηνή από τα ‘Κορίτσια στον Ήλιο’ να θέλω να παίξω… πες ότι είχα μύγδαλα… μου λείπει το έξτρα άτομο για το καρέ. Με Βόγλη μόνο του… ταινία δεν έχεις… μόνο προβιά!


Στα παρελκόμενα των διακοπών μπορώ να απαριθμήσω πολύ ύπνο, πολύ φαγητό και πολύ... μπιρίμπα. Η τελευταία όχι για κάποιο άλλο λόγο, αλλά απλά για να εξασκηθώ σε αμίμητη δήλωση μητέρας αγαπημένου φίλου ότι ‘αν δεν ξέρεις μπιρίμπα, θα έχεις άσχημα γεράματα’. Κι εγώ άσχημα γεράματα δεν σκοπεύω να έχω!


Παρελκόμενο ήσσονος σημασίας ήταν τα ξυρισμένα παλικάρια γυμναστηρίου που είχαν γιομίσει τις παραλίες, σε βαθμό που έλεγες ότι εσύ μάλλον κατοικείς σε άλλον πλανήτη… εκείνου που το Gillette και η Photolysis δεν έχουν καμιά απολύτως θέση.


‘Και του χρόνου’ δεν θα πω αγαπητοί μου. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία…


16 σχόλια:

  1. αχ...αχ....αυτά τα ξυρισμένα αγόρια στην παραλία... κι εγώ τα έβλεπα και έτρωγα τα λυσσακά μου.... :pp

    Να ευχηθώ καλό χειμώνα ή θα πέσεις να με φάς??? Εγώ θα ευχηθώ, έτσι γιατί οι ευχές πρέπει να είναι πάντα καλοδεχούμενες!!

    Καλά κουράγια στην δουλειά! Όλοι κάπως έτσι είμαστε!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είστε κοντά στον Πειραιά! Οπότε τα νησάκια και σε κάνα τριήμερο καλά είναι! Η ελπίδα τελευταία!!!
    Άσε ξερά πράγματα και εδώ.. λείπουν πολλοί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσε την Ελπίδα να ζήση μωρό μου,παίσατε να τη φάτε όλοι,και η
    Σαλαμύκονος κοντά είναι για κάνα σκ..
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξυρισμένοι λες και έχουν όλοι κάνει χημειοθεραπείες. Τι αηδία που έχουν καταντήσει.
    Εχει περάσει αυτή η μόδα. Πότε θα το πάρουν χαμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Next Day μου, τι αχ; Που είναι όλοι λες και έχει πέσει βόμβα με χημικά και δεν έχει μείνει τρίχα πάνω τους! Νισάφι πια!

    Επειδή φέτος αναμένεται να φάω το χειμώνα με το κουτάλι και από πολύ νωρίς...απλά δεν δέχομαι όποια αναφορά στο χειμώνα. Το καλοκαίρι θα το ξεκοκαλίσω φέτος!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσωτε...τα αξύριστα είναι το φετίχ μου...το έχω πει πολλάκις! Οι αδυναμίες δεν κρύβονται!

    Καλή συνέχεια διακοπών πρέπει να ευχηθούμε! Νωρίς είναι ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ηφαιστίωνα, όσο μας το επιτρέπει και το πορτοφόλι μας, θα αποτολμήσουμε και κοντινές εξόδους. Καλά μη νομίζεις ότι και τώρα πήγα μακριά. Εδώ...δυο τσιγάρα δρόμο...που λέει ο λόγος! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ να ζήσει η κοπελιά Φούλη μου! Εγώ είμαι ο τελευταίος που θα πέσω να την φάω... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέστα ρε Bear-αρκουδίνο μου! Τι να το κάνεις το γυαλί (πλην εξαιρέσεων βέβαια);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν η Έφη τα έλεγε, κάποιοι την κοροϊδεύανε.
    Αυτό με το ξυράφι (ειδικά στα πόδια), αδυνατώ να το κατανοήσω. Εκτός και αν είναι όλοι τους χορευταί του μπαλέτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μολις συεδητοποιησα οτι θα εχω ασχημα γεράματα! Αντε καλο χειμωνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγαλειότατε και βέβαια! Αφού σου λέει δεν είμαστε χώρα πλέον...ένα ατέλειωτο Μπολσόι είμαστε...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προλαβαίνεις Νίκο μου να μάθεις. Δεν είναι και καμιά βαριά φιλοσοφία!!!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kαταγγέλλω καταρχήν το γεγονός ότι μου είχες αποκρύψει το μέγα άσμα της Έφης Σαρρής. Τέλος πάντων, ως αυτοδίδακτος θα αναζητήσω τις σχετικές επιτυχίες στο γνωστό κανάλι.

    Εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλες διακοπές. Επίσης, εύχομαι η Ελπίς να τα τινάξει εντελώς στην περίπτωση του τέως καταλληλότερου (και νυν βωβού προσώπου). We don't another hero, ή για να το παραφράσω, we certainly don't need THAT looser.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αpos μου, εγώ δεν σας έχω αποκρύψει τίποτα απολύτως! Όταν τα αναφέρω στο μάθημα...απλά δεν προσέχετε!! χαχα!!

    Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλες, αλλά οι επόμενες δεν τις λες και διακοπές!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;