22 Αυγούστου 2011

Datum

Πρόταση: Νομίζω ότι το Δημόσιο είναι ο μόνος επαγγελματικός τομέας που μπορεί να νιώσεις εξαιρετικά χρήσιμος κάνοντας απλά το προφανές… τη δουλειά σου!


Σε αυτό το χρήσιμο συμπέρασμα κατέληξα μετά από πολυετή ενδελεχή παρατήρηση, αλλά και προσωπική εμπειρία. Την αξία αυτής της πρότασης κατανοείς πρωτίστως όταν απαντάς με χαμόγελο και ευγένεια σε έναν πολίτη. Ειδικά δε όταν τον βοηθάς σε κάτι που τυπικά δεν είναι καν δική σου αρμοδιότητα.


Σε άλλες εποχές, καθώς και γεωγραφικές περιοχές, νομίζω ότι παίζει να μου έρχονταν και με πάσης φύσεως πεσκέσια. Με φαντάζομαι να γυρίζω από τη δουλειά και να λέω: “Μάνα πάρε μια κότα που μου έδωκε η κυρά Μαριγούλα στη δουλειά, γιατί της έδωσα ένα τηλέφωνο!”.


Γιατί αγαπητέ μου αναγνώστη, στην Ελλάδα, το αυτονόητο δεν είναι και τόσο… αυτονόητο!


7 σχόλια:

  1. ετσι ακριβως οπως τα λες αλλα και απο δω και περα τιποτα δεν ειναι αυτονοητο και δεδομενο και για τα δικαιωματα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή άμα σου δώσω μια κότα θα μου δώκεις ένα iphone; τρέχα στο καράβι να παραλάβεις την κότα,τυχερέ έχει και αβγά.....
    Φιλιά από το λυσσασμένο από αέρα αιγαίο πέλαγος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φούλη μου...να σε κάνω μια δουλειά είπα...όχι να με πιάσεις μαλάκα! Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασωτέ μου...αν δικαίωμα βέβαια είναι και η μαλακία που ταλανίζει το δημόσιο...τότε να το χέσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατι το αυτονόητο είναι αυτό που κατεβάζει ο νους απο μόνος του.Και πρέπει να έχεις απο αυτόν
    Τα συμπεράσματα δικά σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περσέα, νομίζω ότι το αυτονόητο είναι αυτό που κάθε φορά η κοινωνία οριοθετεί ως αυτονόητο. Μάλλον βρίσκομαι σε αναντιστοιχία με την κοινωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;