27 Ιανουαρίου 2010

Οι Μονόλογοι ενός Blogger: H Αθέατη Πλευρά του Διαδικτύου


[Και κάπως έτσι άρχισε να αυξάνει η αναγνωσιμότητα μου…και κάπως έτσι μπήκα στο Blogging…]


Στο κόσμο του διαδικτύου βρήκα την αληθινή μου ταυτότητα. Εκείνη που έξω μου στερούσαν οι κοινωνικές συνθήκες και οι καταναγκασμοί. Εδώ μέσα αν θέλετε να ξέρετε…μπορεί να έγινα Αλέξανδρος…αλλά έβγαλα τον Μπάμπη περισσότερο από κάθε άλλη φορά σε αυτή τη μίζερη ζωή που ζούσα. Υπήρχαν στιγμές που μέσα από τα κείμενα των άλλων ανθρώπων αντλούσα ελπίδα για κάτι καλύτερο…άλλες πάλι που βάλτωνα στην απαισιοδοξία. Μα πάνω από όλα γύρναγα και κοίταγα ανθρώπους που είχαν τα ίδια ερεθίσματα με μένα…και τελικά ίσως απλά δεν ένιωθα τόσο μόνος…ποιος ξέρει…


Μεγάλωσα σε μια ελληνική επαρχιακή πόλη. Ελάχιστη σημασία έχει ποια είναι αυτή…έτσι κι αλλιώς όλες ίδιες φαντάζουν στα μάτια μου. Σε όλες κατοικοεδρεύει αυτή η απόλυτη μιζέρια κα η κακομοιριά του μέσου έλληνα. Τον μισώ τον μέσο Έλληνα…τον οικτίρω κάποιες άλλες φορές και χαίρομαι που εγώ δεν είμαι σαν κι αυτόν…όμως τις περισσότερες απλά τον μισώ, γιατί είναι κομμάτι της ψυχής μου. Έχει σμιλέψει με καλέμι τη προσωπικότητα μου και τον νιώθω απ’ άκρη σ’ άκρη του κορμιού μου. Κι αν τα λέω τόσο γελοιωδώς ποιητικά είναι γιατί τον απεχθάνομαι τόσο πολύ, όχι γιατί με έπιασε ο εκφραστικός μου οίστρος. Είμαστε κατασκευάσματα των κοινωνιών μας…το πιστεύω ναι…αλλά διατηρούμε και το δικαίωμα να ξεφεύγουμε που και που από αυτές. Όταν δεν μας κάνουν…όταν μας καταπιέζουν…όταν τελοσπάντων οι συνθήκες μας οδηγούν εκεί.


Τι έλεγα; Συγνώμη που με συνεπήρε το επαρχιακό μου παρελθόν. Αααα ναι…μεγάλωσα εν πάση περιπτώσει και ήρθα στην Αθήνα. Ήρθα ως Μπάμπης, αλλά αποφάσισα ότι αν γίνω μια μέρα γνωστός δεν θα έπρεπε να ήταν ποτέ με αυτό το λαϊκό όνομα. Μόνο κάτι πραγματικά αριστοκρατικό και αρχαιοελληνικό μου ταίριαζε. Έτσι διάλεξα το Αλέξανδρος. Και κάπου εκεί…νομίζω ότι αποτίναξα μια και για πάντα το βλαχάκι από απάνω μου…


Ο διαδικτυακό κόσμος δεν είναι αυτό που φαίνεται…από κάθε άποψη. Πλέον, νομίζω ότι μπορεί να το πω…και σαν Αλέξανδρος…και κυρίως σαν Μπάμπης. Ψεύτικες ταυτότητες που μπλέκουν με τις αληθινές. Το διαδίκτυο είναι εξ ορισμού ψευδές και ωραιοποιημένο. Αν ήταν αληθινό, τότε απλά δεν θα το χρειαζόμασταν. Αλήθεια! Σκεφτείτε το λίγο. Ναι…εσείς στο βάθος που με κοιτάτε με σφιγμένα μάτια και δύσπιστα. Αν αυτά που λέγαμε εδώ ήταν ολότελα αλήθεια, τότε θα είχαμε το θάρρος να τα πούμε και προς τα έξω. Πφφφ….δεν με πιστεύετε εεεε; Καλά…στο δρόμο θα σας το αποδείξω.


Εμένα που με βλέπετε, είχα τρία blogs, δυο λογαριασμούς facebook και ένα λογαριασμό στο romeo. Και πάλι καλά να λέτε, γιατί ήμουν από τους πιο φυσιολογικούς. Έχω ακούσει τόσα χρόνια, ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Μη μου λέτε, λοιπόν, πως εδώ υπάρχει η πραγματική ζωή…και μάλιστα η αποθέωση και η ιδεατή πλευρά της. Ο ίδιος βούρκος είναι…και ίσως είναι και λίγο χειρότερος, γιατί εδώ είναι η αθέατη πλευρά που έξω δεν τολμάμε να εμφανίσουμε. Στο διαδίκτυο κρύβονται τα λανθάνοντα ένστικτα που θάβουμε καλά-καλά….ξέρω τι σας λέω…και σαν Αλέξανδρος…και σαν Μπάμπης…


Εγώ τι έκανα; Που είμαι σε όλα αυτά; Κάτσε να πιω ένα ποτήρι νερό…γιατί κοράκιασα…

53 σχόλια:

  1. Αγαπητέ, Μπάμπη, Αλέξανδρε!
    Έχεις δίκιο! Πουθενά πια το νορμάλ! Όλοι ένα γύρω και είμαστε για ανακύκλωση..
    περιμένω τη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. file mpampi i alex i opws telos panton
    ego sto bloggin brika paidia me poihsh mesa tous , me apopsi
    sigoura i zoi einai ekei ekso oxi stin othoni tou laptop
    alla to bloggin den exei sxesi me ta gayromo kai ta facebook, toulaxiston oxi sta blogs pou epilego na parakoloutho
    den iparxei xyadaiotita opws sta gay sites kai isos na iparxei kai ligi alithia
    mi ta vazoume ola sto idio kalathi
    ena einai sigouro
    oti gia na ta grafeis eksipireti kapoia anagki su
    kai afto einai glyko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H ζωή ενίοτε έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον εκεί έξω...
    αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτος ειναι ο λογος που δεν γραφω πολλα για την προσωπικη μου ζωη, αλλα γραφω επιλεγμενα. Γιατι νομιζω οτι αν εγραφα για την προσωπικη μου ζωη τα παντα θα προσπαθουσα να τα ωραιοποιησω.

    Εγω δεν νομιζω οτι στο διαδικτυο βλεπουμε την ψευτικη πλευρα ενος ανθρωπου, αλλα βλεπουμε την πλευρα που δεν ομολογει στους γυρω του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πιες ένα ποτήρι κρασάκι βρε! άκου εκεί νερό! ξενέρωτε :)
    χοχοχοχο!
    καλησπερούδια, ανηψάκο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα ξεκίνησαν από τότε που δώσαμε όνομα στα πράγματα, μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά? Δεν καταλαβαίνω γιατί το Αλέξανδρος πρέπει να είναι πιο εύηχο ή κοινωνικά πιο αποδεκτό από το Μπάμπης. Πραγματικά. Δείτε το και με χιούμορ: Αλέξανδρος ετοιμολογικά σημαίνει αυτός που απωθεί τους άντρες (γρουσούζικο και κακόχρονο) ενώ ο Χαραλάμπης μας λάμπει από χαρά. Όπως τη βλέπει τη ζωή ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω τι λες Μπάμπη, μα το κακό με μένα είναι ότι είμαι ανοιχτό βιβλίο,δεν εχω να κρύψω κάτι.
    Τώρα θα πεις γιατί δεν βγαίνεις με όνομα και φώτο,πραγματικά δεν το κάνω για μένα, εχω και άλλους από πίσω...
    Από την άλλη θα κρατήσω τα λόγια σου να είμαι πιο προσεκτική, μόνο γιατί είμαι καινούργια και ίσος δεν εχω βρει (το μάστορα μου) εδώ είμαστε να επαληθευτείς η το αντίθετο...
    Πολλά φιλιά με καληνύχτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν έχω κάποιο βαθυστόχαστο σχόλιο. απλά ότι μ'άρεσε πολύ! το κείμενο όχι η κατάσταση που περιγράφει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά όσο γράφεις τόσο περισσότερο βρίσκω γνωστές διαδικτυακές μλογκοπερσόνες να κάνω την αντιστοίχιση. Είσαι ΘΕΑ.

    Και για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση με όσους διαβάσουν το παραπάνω σχόλιο, δεν είναι ότι το παίζω τιμητής της ηθικής της ειλικρίνειας ή κάτι τέτοιο, απλά είμαι τόσο μαλάκας στο real όσο και στο cyber :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί δεν γράφεις ένα βιβλίο με την ζωή σου; λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καμιά φορά τα διαδυκτιακά φαινόμενα αδικούν την πραγματικότητα κι άλλοτε την υπερτιμούν.the real world is out there

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγώ νομίζω ότι όταν κάποιος μένει ένα 'ψευδώνυμο' στο μπλογκ είναι πιο αληθινός. όταν βγαίνει 'επώνυμα' στον 'πραγματικό' κόσμο, τότε το μπλογκ αρχίζει να γίνεται μια από τις μάσκες που κουβαλάει στην υπόλοιπη ζωή του.
    πιες και λίγο νερό, μόνο τη γλώσσα σου πρόσεξε μη δαγκώσεις...
    :-)
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. είπες την μεγαλύτερη αλήθεια.
    τα πάντα εδώ είναι δισυπόστατα.
    όπως λέει και ο άμπλετ words, words,words..
    για αυτό μην με πιστεύεις. μην μας πιστεύεις.
    ο καθένας δείχνει αυτό που θέλει να δείξει. και μέσα στο ψέμα του λέει κομμάτι από την αλήθεια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αμάν πιά, από πού το φέρνεις το νερό και κάνεις τόση ώρα για ένα ποτήρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ηφαιστίωνας: Eεεε καλά κι εσείς αγαπητέ μου...μην τα ισοπεδώνετε όλα. Αν ήταν όλοι για ανακύκλωση..θα είχαμε πάρει μια πέτρα και θα είχαμε βουτήξει. Άσε το πρωταγωνιστή μας να καταλήξει εκεί που θέλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Άσωτος: Εσένα πολύ σίγουρο σε βλέπω και θα τα φας τα μούτρα σου...χαχα (φιλικά και χιουμοριστικά τελείως το λέω)!

    Λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Κανείς δε λέει ότι όλα τα Blogs είναι γραφεία συνοικεσίων. Προς Θεού! Ο καθένας μπορεί να βγάζει τα συμπερασματά του. Όσο για το επίπεδο αλήθειας στα blogs νομίζω ότι κάποιος παρακάτω είπε ακριβώς αυτό που συμβαίνει...ααα ναι ο tovene.

    "ο καθένας δείχνει αυτό που θέλει να δείξει. και μέσα στο ψέμα του λέει κομμάτι από την αλήθεια του"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Apos: Το ενίοτε το βάζει όμως...για να είσαι φυλαγμένος...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η ανάλυση εννοείται τα σπάει. Να δούμε πόσοι Μπαμπαλέξανδροι υπάρχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Εlementstv: Προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν πρέπει να βγάζεις τίποτα προσωπικό προς τα έξω. Κι αν το βγάζεις, πρέπει να γίνεται με έναν εξαιρετικά συγκαλυμένο τρόπο. Βέβαια, πολλές φορές, αν έχεις μπει στη λούμπα του Blogging, δεν μπορείς να το αποφύγεις. Εεεε δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

    Όσο για το τι υπάρχει στα blogs; Υπάρχουν όλα! Προσωπικά δεν ομολογώ εδώ τίποτα περισσότερο από ό,τι ομολογώ σε πολύ κοντινούς φίλους. Αντιθέτως ομολογώ πολύ λιγότερα. Απλά εδώ τα εκφράζω πιο δημιουργικά νομίζω..κι αυτό είναι στοιχείο ψεύτικο...αν δεν θες ψεύτικο...έστω υπό μορφή παραμυθίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Arnold Boklin: Τέτοια σημειολογία ονομάτων..μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις...αχαχαχαχαχαα!!! Δεν έχεις καθόλου άδικο. Αλλά φαντάσου κοινωνίες χωρίς οποιουδήποτε είδους ορισμούς και ονοματοδοσίες...αδύνατον καν να τις συλλάβεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Φούλη: Τώρα πρέπει να σου φέρω το Μπάμπη να σου απαντήσει, αλλά θα το αποτολμήσω εγώ. Ο Μπάμπης λοιπόν, μάλλον θα έλεγε αυτό που λες. Αν όλα ήταν διαυγή, τότε όλοι θα είχαμε μια φωτό μας και θα τέλειωνε η υπόθεση. Αυτό εν πολλοίς θα έβγαζε και πολύ σκαρταδούρα...αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Από την άλλη, όλος αυτός ο τρόπος έκφρασης στηρίχθηκε στην ανωνυμία...οπότε εξ ορισμού θα ήταν άτοπο να ζητήσουμε επώνυμα τον καθένα να λέει τη γνώμη του.

    Φούλη μου, τα πάντα υπάρχουν. Εσύ κάνεις την πλάκα σου...και σε αντίθεση με το Μπάμπη...δε νομίζω ότι έχεις να φοβάσαι τίποτα.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Μικρός Ναυτίλος: Θα μεταφέρω τα θερμά σας σχόλια στο Μπάμπη...όταν τον δω...χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @US: Εεεεε νερό ήθελε τώρα...άστον λίγο να προχωρήσει και να λυθεί...και θα πιεί και το κρασάκι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Μahler: Στο είπα ότι θα έχει ενδιαφέρον το project!

    Και μην τον ακούτε...μια χαρά είναι στη πραγματικότητα. Απλά τώρα καλλιεργεί την εικόνα του κακού Blogger. Σκατά στα μούτρα του. Έτσι είναι αγαπητέ μου οι κακοί Bloggers? Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Bear: Θα μεταφέρω την απορία σας στο Μπάμπη. Ελπίζω με χαρά να σας απαντήσει. Αν και δε νομίζω ότι η ζωή του έχει τόσο ενδιαφέρον για να γίνει βιβλίο...άλλοι πρέπει να γράψουν τόμους!!! Χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Τhanos: Έχεις απόλυτο δίκιο! Αλλά κράτα και μια πισινή αν πάντοτε ο αληθινός κόσμος είναι εκεί έξω...χαχαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Scatterbrain: Το λέω ξανά, γιατί θα παρεξηγηθώ στο τέλος. Όλα υπάρχουν. Αυτοί οι μονόλογοι δεν έχουν βγει για να κράξουν άτομα. Δεν το έκανα ποτέ και δεν θα το κάνω τώρα. Αντλώ απλά στοιχεία από τη προσωπική μου ζωή και το περιβάλλον μου. Το γεγονός απλά ότι μιλάει ένας blogger για τους Blogger τσιτώνει λίγο μάλλον...χαχα!!

    Σε αυτό που λές δεν έχεις και τόσο άδικο. Απλά το μέσο έχει μια δυναμική που όσο τη συνηθίζεις μπορεί να μεταλλάξει ακόμα και την εγγενή σου αθωότητα...χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Tovene: Δεν θα μπορούσες να το πεις καλύτερα...και δεν έχω τίποτε άλλο να προσθέσω...

    "ο καθένας δείχνει αυτό που θέλει να δείξει. και μέσα στο ψέμα του λέει κομμάτι από την αλήθεια του"

    Εύγε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Mamma: Ο Μπάμπης...εεεε συγνώμη...ο Αλέξανδρος ήθελα να πω...πίνει μόνο Evian. Και ο κυρ-Θανάσης στη γειτονιά δεν έχει. Πετάχτηκε μέχρι το Βασιλόπουλο και έρχεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ΚitsosMitsos: Ο Μπάμπης θα χαρεί με το σχολιό σας. Υπάρχουν τηρουμένων των αναλογιών πολλοί. Θα τολμούσα να πω ότι ΟΛΟΙ κρύβουμε ένα Μπαμπαλέξανδρο μέσα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ektimo oti kathe sxolio einai peritto...einai san enan kathrefti to keimeno sou...oloi vlepoume (ligo-poly den exei simasia) tous eaftous mas....

    xaireto...kai ypoklinomai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συγνώμη, αν δεν έχεις facebook ούτε προφίλ στο romeo ή σε κάποιο dar, αν έχεις ένα μόνο μπλογκ στο οποίο δεν ωραιοποιείς τίποτα, ούτε γράφεις με προτζεκτς, παρά μόνο όταν σου κατέβει, πώς πρέπει να νιώθεις; Συγνώμη, δεν θέλω να παραστήσω τον διαφορετικό, και θα μπορούσα να αναφέρω κι άλλους - τους οποίους επισημαίνω δεν γνωρίζω εκτός μπλόγκιν - για τους οποίους ειλικρινά πιστεύω ότι δεν ωραιοποιούν τίποτα (να αναφέρω τον φίλο bear για παράδειγμα - συγχωρέστε με οι υπόλοιποι). Φαντάζομαι ότι όλα έχουν να κάνουν με τα κίνητρα του καθενός. Κι ο πραγματικός σου εαυτός θα βγει ούτως ή άλλως. Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δεν θα διαφωνήσω. απλά ξαναδιαβάζοντας το σχόλιο μου (και κρίνοντας και από την απάντησή σου) συνειδητοποίησα ότι το πειραγματάκι δεν ακούγεται τόσο ανάλαφρο και αθώο όσο το σκέφτηκα όταν το έγραφα. σόρρυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Για ένα νόμισμα υπάρχουν πάντα δύο πλευρές.

    Σίγουρα η μία είναι αυτή που περιγράφεις τόσο όμορφα.
    Έχεις σκεφτεί ποτέ την άλλη?

    Για μένα το διαδίκτυο είναι μια κοινωνία που απλά δεν χρειάζεται να υπακούς σε κανέναν. Συναναστρέφεσαι στην κυριολεξία ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙΣ και κάνεις ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.

    Αν λοιπόν αυτό που έχεις μέσα σου είναι βούρκος, βούρκο θα βγάλεις, αν όμως μέσα σου έχεις κάτι όμορφο και ευαίσθητο το οποίο σε μια καταναγκαστική κοινωνία όπως αυτή της πραγματικότητας δεν μπορεί να επιβιώσει, τότε αυτό βγάζεις και εδώ...

    Τα πράγματα δεν ήταν ποτέ απλά, και η προσπάθεια να τα απλουστεύσουμε είναι απλά μάταιη.

    Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Hello!

    Αρχικα, λατρεύω τη διχασμένη προσωπικότητα (Μπάμπης-Αλέξανδρος), και σε νοιώθω πραγματικά όταν λες ότι θες να αποτινάξεις την ελληνική μικροαστική μιζέρια αλλά αντιλαμβάνεσαι στο τέλος της ημέρας ότι βρίσκεται λίγο πιο κάτω από το πετσί σου.

    Από την άλλη, (στη δική μου περίπτωση), όσα γράφω στον ιστότοπο αυτό είναι συνήθως αυτά που έχω βαθειά κρυμμένα και κωδικοποιημένα και βγαίνουν σε κάτι άκυρες ώρες (κυρίως μεταμεσονύκτιες). Τι να πεις...

    Καλή συνέχεια με το blog! Μόλις ξεκίνησα να σε διαβάζω.^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Το διαδίκτυο είναι εξ ορισμού ψευδές και ωραιοποιημένο. Αν ήταν αληθινό, τότε απλά δεν θα το χρειαζόμασταν."
    Για την σημειολογία με κάλυψε ο Αρνολτ, αν και δεν θα ήθελα να το αναφέρω για τα ονόματα... Αλήθεια, τι είναι η αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το ποστ κάποια στιγμή συντομα, πιθανότατα νυχτα θα το κάνω αναρτηση. Μπορώ;
    Αλλά θέλω να βάλω την δική μου διασταση. Μπορώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπητέ Μπάμπη,
    μπορεί να είναι έτσι όπως τα λες σε κάποιες περιπτώσεις, μπόρεί όμως και όχι. Και όπως σωστά υποδεικνύει κάποιος παραπάνω (περίπτωση bear), γιατί να μην υπάρχουν bloggers που στα κείμενά τους δεν κρύβεται τίποτα; Όσο για τη μιζέρια της επαρχίας, στην οποία αναφέρεσαι, επίτρεψέ μου να διατηρώ την άποψη πώς και στα μεγάλα αστικά κέντρα, καλά κρατεί: απλά κρύβεται μέσα στο χάος που επικρατεί!
    Υ.Γ.1 Δεν έχω λογαριασμό σε facebook, romeo, gaydar. Μόνο ένα blog συντηρώ κι αυτό τον τελευταίο καιρό το έχω αμελήσει!
    Υ.Γ.2 Περιμένω τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. κάπου διάβασα ένα πολύ ωραίο άρθρο σχετικά με την κατάσταση στο διαδίκτυο, τι προβάλουμε κτλ, ψάχνω να το βρω (γιατί ταίριαζε με αυτά που γράφεις), αλλά δεν το βρίσκω.

    damn!

    τα κακά έρχονται όταν συνειδητοποιήσεις τι χάνεις εκεί έξω, για να είσαι κάπου αλλού μέσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ποιος είπε ότι εδώ μέσα είναι η αληθινή ζωή; είναι αυτό που εμείς επιλέγουμε να είναι. Είναι στον άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Daskalos: Ειλικρινά τα λόγια σου είναι πολύ κολακευτικά...σε σημείο που δεν ξέρω καν αν το αξίζω. Σε κάθε περίπτωση χαίρομαι που βρίσκεις κάτι στα κειμενά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Nikos: Νικόλα μου...μην παίρνετε τόσο κυριολεκτικά ένα καθαρά μυθοπλαστικό κείμενο. Δεν το γράφω στη τελική για να την πω σε κάποιον. Δώστε λίγο χρόνο στον ήρωα να σας μιλήσει...να αναπτύξει τα αισθηματά του. Είναι σφιγμένος ακόμα...αφήστε χώρο να τον γνωρίσετε...και μπορεί στο τέλος να συμφωνήσετε.

    Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν διαφωνώ μαζί σου. Άς εκφραστεί λοιπόν ο καθένας μας όπως θέλει. Έτσι αλλιώς όλοι είμαστε ανοικτοί στην όποια κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Scatterbrain: Ειλικρινά πήρα ευκαιρία από το σχολιό σου για να το ξεκαθαρίσω για άλλη μια φορά, γιατί τα συγκεκριμένα κείμενα φοβάμαι ότι θα δημιουργήσουν παρεξηγήσεις. Και δεν θα το ήθελα κιόλας. Από την άλλη, η όποια κινητικότητα δημιουργεί και μια πρόκληση...χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Σκορπίνα: Τονίζω ξανά ότι πρέπει να δώσετε στον ήρωα το χρόνο του. Κανείς άνθρωπος δεν είναι τόσο μονομερής. Κι αν είναι...τελικά θα υπάρχουν λόγοι που θα τον έχουν οδηγήσει σε αυτή το μονομέρεια.

    Το διαδίκτυο από την άλλη σου δίνει μια επίπλαστη αίσθηση ελεύθερης επιλογής νομίζω...έτσι όπως έχει εξελιχθεί, αλλά αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση που ίσως αξίζει να τη δούμε σε ξεχωριστό κείμενο.

    Δεν διαφωνώ ότι όλα τα πράγματα έχουν δύο ενδεχομένως όψεις...αλλά το να πάψουμε να τα αναλύουμε και να τα απλουστεύουμε...ειλικρινά πιστεύω ότι μπορεί να είναι εξαιρετικά καταστροφικό. Άσε που με αυτή τη λογική καμιά επιστημονική προσέγγιση δεν θα είχε νόημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Rusty: Αρχικά καλωσήρθες στο καλύβι μου...χαχαχα!!!

    Κι εγώ λατρεύω αυτή τη διχασμένη υπόσταση του ήρωα. Αυτό ήταν και η βασική ιδέα πάνω σε αυτή τη περσόνα που ήθελα να αναπτύξω...και μέσα από αυτόν να πω σκόρπια πράγματα για το Blogging που τόσο αγαπώ.

    Όπως είπα και πιο πάνω...υπάρχουν πολλά είδη blogger. Κι εγώ εξάλλου έχω γράψει κείμενα στις πιο ακατάλληλες ώρες και υπό βαριά ψυχολογία. Κείμενα που πολλές φορές έχω μετανιώσει την αμέσως επόμενη μέρα. Ζούμε όμως για να μαθαίνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @Ιθάκη-man: Τι είναι αλήθεια; Αν προσέξεις δεν μίλησα για αλήθεια...αλλά για αληθινό...το αληθές ίσως. Ίσως ένα κείμενο πάνω στη φιλοσοφική έννοια της αλήθειας θα ήταν σκόπιμο κάποια στιγμή. Αν και δε νομίζω ειλικρινά ότι θα μπορούσαμε να καταλήξουμε τελικά σε κάποιο συμπέρασμα.

    Tο σχόλιο του Bocklin ηταν όντως ένα από τα πιο πετυχημένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Κατερινα: Φαντάζομαι ότι το ερωτημά σου είναι ρητορικό...μιας και θα ήταν μέγιστη τιμή μου...!! Πάρτο και αλλαξέ του τα φώτα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Turigr: Σε όλων μας τα κείμενα πάντα κάτι κρύβεται. Το πιστεύω αυτό όσο τίποτε άλλο. Απλά δεν είναι το μυστικό υπό τη πονηρή έννοια. Ακόμα και το ότι γράφουμε υπό μια μάσκα...καταρρίπτει αυτόματα την απόλυτη αλήθεια. Δεν διαφωνώ ότι υπάρχουν πολλά είδη Blogging και blogger. Αλίμονο!

    Η συνέχεια είναι ήδη μαζί σας...και έχει ακόμα... Και μια συμβουλή...ο Μπάμπης-Αλέξανδρος δεν είναι ο κανόνας...μάλλον η εξαίρεση...ή ίσως και τίποτα από τα δύο. Αυτό...το αφήνω σε εσάς να το διαλέξετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @Αnother George: Απλά σε ευχαριστώ...είσαι ο ανθρωπός μου! Ό,τι κακό λόγο έχω πει τον παίρνω πίσω...καλά...για λίγο...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Προφυλακτικό: Θα με ενδιέφερε πολύ το άρθρο Καποτάκο αν μπορέσεις να το βρεις.

    Τα πάντα είναι στη χρυσή τομή. Αν τη βρεις...τότε μπορείς να ισορροπήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. wow!
    Λάτρεψα πραγματικά το κείμενό σου.. Και όπως είπες και εσύ είναι πολύ ενδιαφέρον να μπορείς να βρεις στο διαδίκτυο ανθρώπους που να μοιράζονται κοινές εμπειρίες και πιστεύω.
    Και εγώ τυχαίνει να είμαι παιδί της επαρχίας και να ταυτίζομαι με κάποια από αυτά που λες. Θα συνεχίσω να σε διαβάζω λοιπόν :D

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;