10 Σεπτεμβρίου 2009

Bad Day!



Βρίσκομαι σε μια διαρκή υποψία ότι το φθινόπωρο μου την έφερε στο deal που είχαμε κάνει. Αυτά παθαίνεις όταν κλείνεις συμφωνίες με εποχές και δεν υπογράφεις ένα συμβόλαιο βρε αδερφέ για να έχεις πρόχειρο σε περίπτωση που θέλεις να διεκδικήσεις τα νόμιμα δικαιώματα σου. Ως αποτέλεσμα έχω γίνει λευκός σαν το γάλα και ό,τι μαύρισμα είχε απομείνει πήγε διακοπές στη χώρα του μαυρίσματος.


Ο καιρός μουντός και κρύος. Όχι πως με χαλάει είναι η αλήθεια πλέον. Μπορεί και να μου κάνει κακή εντύπωση άμα επιστρέψουν ξανά οι ζέστες και χάσω αυτή την ευχάριστη περιρρέουσα κατάθλιψη του αττικού ουρανού. Νομίζω ότι κατά βάθος είμαι ιδιαίτερα καταθλιπτικό άτομο. Μπορεί να φαίνομαι χαμογελαστός και κεφάτος, αλλά είναι στιγμές που χάνομαι μέσα στις σκέψεις μου. Δεν έχουν ειρμό ή λογική και παραπαίω σε άστατες μεταπτώσεις χωρίς κάποιο εμφανή λόγο σε έναν τρίτο παρατηρητή. Ένας ψυχολόγος βρε παιδία…να μάθω και πως το λένε!


Σήμερα ξύπνησα μάλλον χαρούμενος. Μαγείρεψα, έφαγα και σηκώθηκα να πάω στη δουλειά. Με τους μαθητές πέρασα μάλλον καλά, γιατί σήμερα ήταν μια μάλλον μεταβατική μέρα. Δεν προχώρησα καν στην ύλη. Για έναν ανεξήγητο λόγο όμως όταν βγήκα από το φροντιστήριο ένιωσα μια απίστευτη θλίψη. Ακύρωσα μια επίσκεψη σε ένα φίλο και γύρισα σπίτι. Πήρα ένα οικογενειακό Nirvana από το περίπτερο και έμεινα σπίτι. Δεν ξέρω τι με έπιασε. Ακόμα και με το μωρό που μίλαγα ήμουν τόσο σκεπτικός που το πήρε χαμπάρι. Με ρώτησε τι έχω και του απάντησα ότι μάλλον…δεν είναι η καλή μου μέρα.


Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει. Είναι στιγμές που νιώθω ότι δεν έχω κάνει τίποτα στη ζωή. Ίσως σήμερα που γύρισα στη δουλειά, συνειδητοποίησα ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει από πέρσι. Ίσως είναι ότι μου λείπεις κι εσύ. Δεν ξέρω…δεν νιώθω μια πρόοδο. Ακόμα και στα προσωπικά μου αλλάζουν τα πράγματα, αλλά συνεχίζουν να έχουν τεχνικά εμπόδια. Στα επαγγελματικά μια αβάσταχτη στασιμότητα και εγώ να μην δείχνω καμία διάθεση να το αλλάξω. Τώρα θα πεταχτεί και η γριά ο Mahler να πει ότι γκρινιάζω…και θα έχει και δίκιο κιόλας…


Σήμερα θα πάω νωρίς για ύπνο. Αφού τσακίσω βέβαια όλο το Nirvana. Καλά χτες είχα πρήξει ένα φίλο ότι ήθελα παγωτό και βαριόμουν να πάω να πάρω. Σήμερα πήρα το αίμα μου πίσω. Yesss!!! Θα περιμένω μόνο το μωρό να με πάρει για καληνύχτα και μετά για ύπνο. Κι από αύριο θα είμαι κομπλέ! Το Σάββατο θα ρίξω και ένα ποτό και όλα θα πάνε καλά! Τι κάθομαι και σκάω; Θετική σκέψη πάνω από όλα!

39 σχόλια:

  1. και δω βρεχει.
    Οκ μη χαλιεσαι καλε μου!
    τι γευση Νιρβανα πηρες?
    καλα ο Μαλερ παλι πουτανα θα το κανει το ποστ.
    Ακομη και για το Big Bang να κανεις Post αυτος θα καταληξει να μιαλει για πουτσες!
    Αυτα.
    καληνυχτα και ονειρα γλυκα.
    οχι σαν παγωτο ομως..
    σαν κατι ποιο γλυκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εεεε μην ταράζεσαι και μην τι σκέφτεσαι!

    Μια φασούλα που θα περάσει..είναι και αυτή η αλλαγή του καιρού που τα κάνει χειρότερα! Κοίτα να περνάς καλά την ώρα σου για να μην πέφτεις!!! Χρώμα θα πάρεις και του χρόνουν βρε! Σκέψου άλλοι δεν πήραν καθόλου!!!

    Και λίγη γκρίνια δεν βλάπτει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αύριο θα είσαι καλύτερα (και 1 κιλό πιο χοντρός, αλλά τουλάχιστον το φχαριστήθηκες το νιρβάνα). περιμένω το σχόλιο του mahler με ανυπομονησία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μωρό διαβάζω, αποστάσεις θα σε φάνε διάβασα, νιρβάνα μυρίζομαι... μια χαρά τα βλέπω τα πράγματα.

    σε καταλαβαίνω για τη μελαγχολία σου πάντως. είναι αυτό ρε παιδί μου που κάποιες φορές εκεί που είμαστε τραλιαρί-τραλιαρό πέφτουμε λιγάκι. μέχρι να ξανασηκωθούμε :)

    άντε, βρέχει... ωραία δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέραααα! λοιπόν εγώ μια χαρά σε βρίσκω. Και αγάπη, και ευχάριστο περιβάλλον στη δουλειά, και μαγείρεψες, και βρέχει ΚΑΙ ΠΑΓΩΤΟ!
    Αν το καλοσκεφτείς δεν χρειαζόμαστε τίποτε παραπάνω. Άρα ακόμη και το να μιζεριάσεις χρειάζεται για να είσαι σε ισορροπία.
    Τελικά τι γεύση ήταν το Nirvana? (όλοι οι κοιλιόδουλοι εδώ μαζευτήκαμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @All: Εννοείται ότι πήρα Pralines and Cream! Λατρεύω αυτή τη γεύση. Και έχει πολύ αξία όταν αυτό το λέει ένας άνθρωπος που δεν του αρέσουν τα καρύδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Aunt Donna: Καλέ τι είναι αυτό με το Mahler πια; Εγώ πιστεύω ότι μαζί μου έχει ένα άσβεστο πάθος. Γι' αυτό με πικάρει όλη την ώρα! Χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ηφαιστίωνας: Ναι μωρέ. Θα μου περάσει. Μη σου πω σήμερα ότι είμαι ήδη καλύτερα. Είδες τι κάνει το φάρμακο Nirvana; Αχχχ!!! Χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Scatterbrain: Πέθανα με το σχολιό σου...χαχαχαχαχα!!! Πρέπει να ξαναπάω γυμναστήριο. Δεν πάει άλλο! Θα με διώξει και το μωρό αν συνεχίσω έτσι! Το ότι ο Mahler δεν έχει απαντήσει...με ανησυχεί και μένα. Καλέ λες να ψόφησε η γραία;;;;; Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Προφυλακτικό: Ναι μωρέ κάπως έτσι είναι. Καλά είναι τα πράγματα. Απλά ξέρεις υπάρχει πάντα το γαμώτο γιατί να μην είναι και εύκολα. Αν κάποια στιγμή έρθει το μωρό κοντά νομίζω ότι θα φτιάξουν τα πράγματα!

    Ωραία είναι που βρέχει...ναιιιιιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Wilma: Ναι μωρέ Wilmάκι. Μάλλον είχα λίγο όρεξη να γκρινιάξω. Σήμερα είμαι ήδη πολύ καλύτερα και θα περάσουμε ένα υπέροχο ΠΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Bad day & Nirvana δεν πάνε μαζί...μήπως πήρες κατά λάθος άλλο παγωτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΛΕΡ ΡΕΕΕΕΕ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ο τρόπος που κλείνεις το post είναι ο καλύτερος...θετική σκέψη πάνω από όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι εσύ χαμογελαστός και κεφάτος; και ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ κρύβεις μια μελαγχολία;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Αν δεν ήσουν πως θα ήσουν ρε EPSU!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άμα σου πω ότι πάνω κάτω έτσι είμαστε οι περισσότεροι; Φταίει λίγο ο καιρός, λίγο ότι τελείωσαν οι διακοπές οριστικά, λίγο ότι πλακώνουν οι δουλειές...
    Υπομονή! Μας μείνανε ακόμη μερικοί μήνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είδες που άκουσε εμένα ο Φθινόπωρος;
    Καιρός για αρκούδες χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φάε οικογενειακά παγωτά να γίνεις ΝΑ.

    (συμβαίνει σε όλους, χαλάρωσε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @One Happy Dot: γΙα λάθος παγωτό δεν ξέρω. Για ένα κιλό παραπάνω είμαι σίγουρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Aunt Donna: Γάτος αγνοείται από σχολιασμό. Δεν δίνεται εννοείται αμοιβή αν βρεθεί, αλλά το καλό που του θέλω να εμφανιστεί. Δικαιολογείται μόνο αν κάνει κολασμένο σεξ! ΤΕΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Gi...orgiο: Aν δεν είχαμε και λίγη θετική σκέψη θα είχαμε φλιπάρει αγαπητέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Mr.F: Αφού συμφωνείς μαζί μου, γιατί ρωτάς; Χαχαχα!! Ναι ρε EPSU, αλλά είμαι και γαμώ τα παιδιά! Χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @KitsosMitsos: Σήμερα μπορώ να σου πω ότι μου άρεσε ο καιρός περισσότερο. Μάλλον τον συνηθίζω. Κοίτα να δεις που θα βγάλει ήλιο και θα μου κακοφανεί! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Bear: Δεν ξέρω τι του τάξατε ή τι του κάνατε του κύριου Φθινόπωρου! Σαν δεν ντρέπεστε, είστε και δεσμευμένος άνθρωπος. Αλλά κι αυτός ο Φθινόπωρος λίγο κύριος να κρατήσει τη συμφωνία του και να μην υποκύψει στη γοητεία σας δεν μπορούσε;;; Αμάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Aunt Donna
    "σαν κατι ποιο γλυκο"????

    Σαν ένα χοντρό καβλί ας πούμε?

    Αύτιο που θα διαβάσω το πόστ θα γράψω και κανονικό σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Another George: Καλά...από βδομάδα θα αρχίσω γυμναστήριο. Άσε με να κάνω μια τελευταία παρασπονδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Mahler: Γλυκό μου γατί εμφανίστηκες!!!!!!! Καλά...τώρα έχω συγκινηθεί κι ας πήδηξες το post!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπούλα τι είναι αυτό που
    σ'εχει πιάσει με τα παγωτά?
    Είδεςμγια τη καταθλιψάρα ούτε
    λέξη!

    Άντε,θα περάσουμε όμορφα σήμερα!

    Καφέ καφέ καφέεεεεεεεεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συνάδελφος λοιπόν, και στο επάγγελμα και, απ' ό,τι φαίνεται, και στην ψυχολογία. Για το φθινόπωρο δεν θα πω τίποτα, λύσσαξαν όλοι και να τα αποτελέσματα. Και σε αυτό το πλαίσιο, πώς να μην είναι χάλια και η ψυχολογία; Με τόση μαυρίλα; Πάντως, απόλαυσε εσύ το Nirvana σου και όλα θα βρουν το δρόμο τους. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Νινέτα: Άντε έλα να πάμε καφεδάκι και να τα πούμε. Να βγω και εγώ λίγο από το σπίτι που θα αραχνιάσω στο τέλος. Από ΣΚ σε ΣΚ βγαίνω έξω. Δεν πάει άλλο πια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Νίκος: Ναι, ναι...έχουμε να κάνουμε κάθε χρόνο με τα βλαμμένα μας! Χαχα! Πέστα πέστα για το φθινόπωρο. Τι κατάλαβαν; Στο bear να ρίξεις όλη την ευθύνη! Χαχα!

    Μωρέ το Nirvana το απόλαυσα...τη ζυγαριά τώρα ποιος αντιμετωπίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. το post σου βοηθά στην απόδειξη της θεωρίας μου ότι ένα παγωτό σε βοηθά να δεις τη ζωή πιο θετικά! γιούπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Mahler
    εγω ναι
    εσυ ομως οχι!
    αγαμητο κοπρογατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. kalimeraaaaa....kserw giati melagxolises!!!!einai pou eksafanistika apo tin blogosfraira kai niwtheis ena aperanto keno pou prospatheis na to kalupseis me ta nirvana....kai omws eimai akoma edw zero mou...xaxaxaxaxaxa
    asxeto alla den kserw giati alla auto to zero mou thumizei tin coca cola..:PPPPP

    kai gia na sovareytw kai ligo fasi einai kalo mou kai tha perasei...na sai kala zero mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. άντε ρε που μπήκε το φθινόπωρο, στην εύβοια ακόμα μπάνιο κάνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Johnny: Κι έλεγα κι εγώ γιατί μελαγχόλησα. Χαχαχα!! Να σαι καλά που το βρήκες ρε Γιάννη!!

    Σου θυμίζω τη coca cola; Ίσως γιατί αυτή μόνο πίνω!! Χαχαχα!!

    Άντε καλώς και επέστρεψες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Μικρός Ναυτίλος: Αχ πάντα ήμουν υπέρμαχος αυτής της θεωρίας! Χαχαχα! Παρέα θα τρώμε τα παγωτά μας για πνίξουμε τους πόνους μας. Να μην είμαι κι εγώ εκεί ρε παιδί μου...να πηγαίνουμε τουλάχιστον μετά μαζί γυμναστήριο για να καίμε και τις θερμίδες κιόλας. χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Thanos: Πέστο ψέματα! Και τσάμπα λασπόλουτρα! Και φωνάζουν κιόλας. Αχάριστος λαός παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;