1 Σεπτεμβρίου 2009

Είδα το Φθινόπωρο με τα Μάτια μου



(τοκ τοκ)


Κος Μηδενικός: Λέγεται; Ποιος είναι;

Φθινόπωρο: Το Φθινόπωρο είμαι!


(Κος Μηδενικός ανοίγει αγριεμένος τη πόρτα με βλέμμα που στάζει αίμα)


Κος Μηδενικός: Θέλετε κάτι ή να μας αδειάζετε τη γωνιά;

Φθινόπωρο: Εεεεε…ήρθα για να μείνω τουλάχιστον 3 μήνες…


Κος Μηδενικός: Τι μας λέτε καλέ; Να φύγετε κύριε…να πάτε αλλού!!!

Φθινόπωρο: Εεεεε…


Κος Μηδενικός: Έξινος…που θα μου έρθετε να μου κατσικωθείτε κιόλας.

Φθινόπωρο: Ξέρετε δεν τίθεται θέμα να σας ρωτήσουμε…


Κος Μηδενικός: Κακώς…κάκιστως…αν εγώ έχω ακόμα να κάνω μπάνια και είμαι άσπρος σαν το γάλα…δεν δέχομαι να έρθετε. Γκε γκε;

Φθινόπωρο: Δεν το είχα σκεφτεί έτσι!


Κος Μηδενικός: Είδατε για να μη ρωτάτε; Άντε λοιπόν στο καλό της Παναγίας και όταν σας χρειαστούμε…θα σας φωνάξουμε!

Φθινόπωρο: Εεεεε…σίγουρο αυτό;


Κος Μηδενικός: Μα τι καλέ; Παιδιά είμαστε;

Φθινόπωρο: ΟΚ…τότε…


(Φθινόπωρο διακριτικά αποχωρεί με βήμα βαρύ και κύριος Μηδενικός κλείνει την πόρτα πίσω του χαμογελαστός)


Οπότε…μην ανησυχείτε…φθινόπωρο δεν έχουμε ακόμα. Τα κανόνισα!! Όταν κάνω τα μπάνια που μου απομένουν τότε θα το φωνάξω. Άκους εκεί να θέλει να μου έρθει και από τη πρώτη του μηνός. Εδώ τόσα χρόνια Νέα Δημοκρατία και δεν λέει να φύγει…το καλοκαίρι θα φύγει…που το θέλω κιόλας;


Καλό μήνα πάραυτα! Δεν μπορώ βλέπετε να αλλάξω και τις ημερομηνίες. Συμβάσεις έργου κάνω μόνο!!


υ.γ. Oh my God…μίλησα και με το Φθινόπωρο…δεν είμαι σίγουρα καλά!!

23 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!!!!!!!!
    Τι κάνετε κύριε Μηδενικέ;;;
    Αφού διώξατε το Φθινόπωρο καλά θα είστε φαντάζομαι!!!
    χαχα!
    Πρώτο μου σχόλιο στο μπλόγκ και μάλιστα σε ένα ποστ που έκανε να γελάσω!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΥΓ. Όταν είναι να το καλέσεις να μας ειδοποιήσεις να βγάλουμε Χειμωνιάτικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς που τα κανόνισες γιατί τώρα τελευταία έχω κάτι τρεχάματα και δεν προλάβαινα να ασχοληθώ και με το φθινόπωρο. Καλά, ακόμη άσπρος είσαι; Τώρα περιμένεις να κάνεις μπάνια; Εμείς σχεδόν μαζέψαμε και τα μαγιώ, χάνουμε και το ελάχιστο μαύρισμα... Πάντως, εγκυκλοπαιδικά, επειδή πολύ για φθινόπωρο διαβάζω, αν θυμάμαι καλά κανονικά το φθινόπωρο αρχίζει στις 21 του μηνός. Καλό βράδυ....
    Υ.Γ. Πάλι δεν πήρες τα χάπια σου; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ανησυχείς, υπάρχουν κ χειρότερα πρόσωπα να συνομιλήσεις, ξέρω τι σου λέω, λολ λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ξέρω αν είναι χειρότερο που δε μαύρισες, από το να μιλάς ε τις εποχές.Πήγαινε στο Μπαλί, αλλά κάνε και μια MRI εγκεφάλου λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλά δεν είσαι που μίλαγες στην προηγούμενη ανάρτηση σου με το φάντασμά μου άλλα δεν θα το κάνω θέμα. Βασικά μικρέ κοίτα να μην αφήσεις τον "Χειμώνα" να σου κατσικωθεί ποτέ. Όσο για το Φθινόπωρο, στις 21 φεύγει έτσι κι αλλιώς. Relax.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ηφαιστίωνας: Χαίρομαι που σας έκανα να γελάσετε. Αυτός ήταν ο σκοπός έτσι κι αλλιώς! Όταν είναι να καλέσω το φθινόπωρο, εννοείται ότι θα σας ειδοποιήσω να κατεβάσετε κάτι πιο χοντρό. Δεν είναι για γρίπες αυτή η περίοδος! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Νίκος: Εμείς φροντίζουμε για εσας πριν από εσάς. Ακόμη και για τα τρεχαματά σας προνοήσαμε. Τι άλλο θέλετε πια;

    Τα χάπια τα ξέχασα γαμώτο. Δίκιο έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Προβατος: Όπως τα λες! Κάτι ξέρεις και εσύ! Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Mahler: Καλέ δεν ήταν τελικά το φαντασμά σου. Μια εσωτερική φωνή ήταν. Αλλά αν υποψιαστώ ότι η εσωτερική φωνή μου έχει τη δικιά σου μενταλιτέ...την έκατσα τη βάρκα!

    Φαντάζομαι εννοείς ότι το καλοκαίρι φεύγει στις 21 και έρχεται το Φθινόπωρο! Αλλά σε αυτή την ηλικία...επιτρέπονται τα λάθη...χαχαχα!!!

    Το "Χειμώνα" δεν έχω σκοπό να τον αφήσω να μου κατσικωθεί. Αλλά ακόμα και αν πάει να γίνει κάτι τέτοιο...δεν αγχώνομαι...θα έχω εσένα να με κράζεις! Χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Τhanos: ΜRI εγκεφάλου είπες εεε; Να το σημειώσω κάπου για να ξέρω τι να ζητήσω. Άσε κι εγώ δεν ξέρω τι είναι χειρότερο! Μπαλί δεν ξέρω αν θα πάω, αλλά κάπου πρέπει να την κάνω για λίγα μπανάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ ευτυχώς γιατί το είχα ένα άγχος.. επίσης θα ήθελα να το πεις και σε μερικούς ανθρώπους που με πιέζουν και μου λένε πως τέρμα το καλοκαίρι, θα τους πείσει ο διάλογός σου :) άντε καλημέραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει τότε!
    Μπορώ να συνεχίσω το καλοκαίρι μου άφοβα έτσι;

    Καλώς σας βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σίγουρα έφυγε? Αν είναι να βγάλω τα τζην από τις μύγες που κοντεύουν να σκάσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Profylaktiko: Μην υποκύπτεις στις πιέσεις ότι το καλοκαίρι πέρασε. Να κρατήσεις σθεναρή αντίσταση! Τα κανόνισα σου λέω. Επειτα 4 Οκτωβρίου όλοι στα χωριά για να ψηφίσουμε. Θες κι άλλες διακοπές; Χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Masterpcm: Καλώς με ξαναβρήκατε! Χαχαχα!!! Συνεχίστε το καλοκαίρι σας άφοβα σας λέω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @One Hapy Dot: Καλέ θα σκάσουν οι μύγες. Άστες ακόμα με τα μαγιό και τα αεράτα φορεματάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Ψεύτικος Πέτρος: Σας ομολογώ ότι όταν το έγραφα το Post δεν είχα ιδέα για τις εκλογές...χαχαχα!! Το φθινόπωρο πάντως δεν φεύγει. Γκαραντί αυτό λέμε!! Χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Μικρέ Πρίγκηπα: Το ξύλο το θες τώρα ή μετά; Εγώ δεν σε έβρισα, ούτε σε απείλησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μαρη..αμα με πεις οτι πηγες και για shopping Με την ανοιξη....τη γαμησαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;