15 Σεπτεμβρίου 2009

Λίστεν του μι μάι ντίαρ!


“Δουλειά δεν είχε ο διάολος, γαμούσε τα παιδιά του”, λέει μια σοφή παροιμία της ελληνικής υπαίθρου. Αααα όλα κι όλα, μπορεί για αγρότης να μην κάνω (ούτε καν στο Facebook ένα πράγμα), αλλά τα γνωμικά του λαού μου τα τιμώ και με το παραπάνω. Και πώς να μην το έκανα δηλαδή που η επικαιρότητα καθημερινώς και αδιαλείπτως με φορτώνει με ευκαιρίες για να φωνάξω με δόξα και τιμή ότι στην περίπτωση του Έλληνα έχει εφαρμογή το “ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή”.


Βλέπω το χαμό σήμερα που έγινε στα κανάλια με την αποπομπή Τσιτουρίδη. Που δηλαδή τέτοιο καημό δεν θα είχε η Όλγα και το παρεάκι της (που λέει κι ο Apos) ούτε για το αν πέτυχε η πλαστική της. Συγνώμη, αλλά εγώ αυτή την άφησα για διακοπές ολίγον τι από σάψαλο και μου γύρισε φρέσκια-φρέσκια σαν την μπεμπέκα. Δεν είναι το θέμα μας η Όλγα όμως…


Που λέτε βγήκε ο Τσιτουρίδης ως άλλος Ξανθόπουλος και άρχισε τα “γιατί μου το έκανες αυτό Κώστα μου”, τα “ποιοι σου βάλαν λόγια για τη σχέση μας” (βλέπε Σουφλιά σε ρόλο Τασσώ Καβαδία) και τα “εγώ ξόδεψα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου μαζί σου”. Κι έρχομαι εγώ και ρωτώ ο δόλιος πολίτης. Ποιος σε είπε…πως σε είπαμε καρδούλα μου;…ααα ναι…Σάββα! Ποιος σε είπε Σάββα μου ότι για μια ζωή θα είσαι σε ένα ψηφοδέλτιο; Βέβαια έχεις και εσύ τα δίκια σου. Αααα όλα για όλα! Την αδικία δεν την αντέχω. Εδώ ο Μιλτιάδης και η μαϊμού του θα είναι υποψήφιοι και μάλιστα επικεφαλείς (πληθυντικός…και αυτός και η μαϊμού) στο επικρατείας. Τι να πεις; Άβυσσος η ψυχή και δη το μυαλό του Καραμανλή αγαπητέ μου. Για ένα πράγμα είμεθα σίγουροι και αυτό είναι ότι περιοδικώς πεινάει. Για όλα τα άλλα κάνουμε απλά το σταυρό μας…και τα έχουμε καλά με τον Λούλη και τον Θοδωρή. Εσύ τώρα Σάββα μου…ή το σταυρό σου δεν έκανες…ή το άλλο…


Κι ερχόμαστε και στο ΠΑΣΟΚ. Μη νομίζετε ότι εκεί είναι καλύτερα. Ή για να λέμε και του στραβού το δίκιο είναι κομματάκι πιο ήρεμοι. Βλέπεις ο Γιώργος τόσα χρόνια δίπλα στον Κοντό είπε να μάθει και κάτι. Καιρός του ήταν! Και αυτό δεν είναι άλλο από την τέχνη του πολιτικού εκβιασμού. Τι θες καμάρι μου Κοντέ, σου λέει ο μουστακαλής; Θέλεις επικρατείας εεε; Αμ δε…το κατάστημα προσφέρει μόνο Α’ Πειραιώς ή Α’ Αθήνας. Δεν θέλεις; Κρίμα! Καλέ μην χτυπιέσαι σαν το ζαβό που θέλει φρουτόκρεμα και δεν είναι ακόμα η ώρα του. Σκάσε καλέ!


Το ΚΚΕ είναι στον κόσμο του. Τι; Θέλετε κι άλλα;


Το ΛΑΟΣ έχει προσαρμοστεί στο ρόλο της φερέλπιδας ιερόδουλης. Ωωωω ναι! Τους έχει πάρει όλους. Κανέναν δεν έχει αφήσει. Και το θέμα είναι ότι πρέπει να είναι τόσο χάλια οι άλλες πουτάνες που έχει δημιουργήσει και ρεύμα. Και το λέω αυτό, γιατί και ωραία πουτάνα…δεν τον λες το ΛΑΟΣ!


Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σαν τη σαρανταποδαρούσα. Πολλά πόδια βρε αδερφέ…πολλές συνιστώσες. Η στοιχειώδης, όμως, διαφορά του Σύριζα με τη σαρανταποδαρούσα είναι ότι η τελευταία κουμαντάρει αρκετά καλά τις “συνιστώσες” της. Κάτι που δεν φαίνεται να ισχύει για τον sexy Alexis.


Αχ αυτά με τα πολιτικά και προεκλογικά αυτού του τόπου. Πωπω! Αυτό ρε παιδί μου δεν είναι εκλογές. Το «από την Κικί και τη Κοκό τι να διαλέξω» είναι! Τι να πω; Περαστικά μας. Και που να έρθει και το debate. Εκεί να δείτε υλικό που θα έχουμε…!

20 σχόλια:

  1. Και ξέρεις το debate θα θυμίσει την γνωστή μας ταινία:
    Ο ηλίθιος κι ο πανηλίθιος.
    Αλλά θα τσακωθούν ποιος θα πάρει τον ρόλο χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α Καλό!! Και μεις έχουμε εκλογές. Αλλά δεν έχουν το γούστο της Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Bear: Εγώ πάντως το περιμένω με πολύ ενδιαφέρον και αρκετό Pop corn!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Arnold Bocklin: Τι εκλογές καλέ έχετε εσείς εκεί πάνω; Καλά εμείς έχουμε και πολύ γούστο. Δεν το συζητάω. Την Αλέκα να πάρεις μόνο...δεν θες κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Τhanos: Ναι...σωστό κι αυτό! Τσιτουρίδης στη Βουλή! Χαχαχα!! Save Savvas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ηφαιστίωνας: Κομματικά άσχετος να είσαι. Πολιτικά άσχετος να μην είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Another George: Όχι, όχι...να μην συγχυστείτε αγαπητέ. Την πιεσή σας σκεφτείτε! Χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Manetarius: Θα είμαι Λακωνικός επίσης:

    Savvas? Στα τσακίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. comment ça-va?

    τουλάχιστον να σπουδάσει γρήγορα το παιδί, να βρει καμιά καλή δουλειά, να τον συντηρεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Cyan: Για τι μας περάσατε αγαπητέ; Ήμεθα πολυτάλαντοι και πολύπράγμονες!! Χαχαχα!! Θα μας συνηθίσετε αν αντέξετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Scatterbrain: Ο υιός του παράτησε την Κοινωνιολογία Κρήτης για να πάει Κοινωνιολογία Παντείου!!! Πόσο μπορείς να στηριχτείς σε κάποιον που ενσυνείδητα προτίμησε το Πάντειο;;;;;;

    (κατά βάθος εύχομαι να μην έχεις βγάλει Πάντειο!!! Χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νο comments !
    Politics is not my cup of tea :)
    Και τις δικές μου καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ένδειξη Ζωής: It's only that you are a "cup" of politics, whether you like it or not...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. :-)
    όχι, οπα έχω τελειώσει, αλλά σκεφτόμουν το πάντειο για μεταπτυχιακό σε οργανωτική ψυχολογία (το plan d, μετά το a. μαρκετίαρ - δε μ'αρεσε, b. ηθοποιός - προσπαθώ, c. δάσκαλος της γιόγκα - αν αποτύχω και εδώ θα χρειαστεί ψυχανάλυση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Scatterbrain: Καλέ...συναδελφάκια θα βγούμε στο τέλος! Ηθοποιός και δάσκαλος γιόγκα! Χμμμμ...και Μάρκετιαρ! Καλό όλο μου ακούγεται! Μακάρι να πετύχεις και να σε δούμε ψηλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ουσία του blogging είναι το σχόλιο! Ποιος θα ήθελε ένα μουγκό ψυχίατρο;